Sv: Boffen skal flytte!
Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.
Fine hunden deres!! Angrer du på at dere gav ham bort? Jeg ville gjort som dere i den situasjonen. Hunder (og andre dyr) fortjener å få skikkelig trim og å bli prioritert og av og til passer ikke det med familielivet forøvrig.
Vi har jo tenkt litt på å omplassere Balthazar vi også, av samme grunn som dere. Men nå er våren her og da har vi en helt annen katt, så da kommer liksom kvalene igjen. Og poden har jo veldig mye glede av ham (ikke akkurat gjensidig fra kattemannen sin side da, men det kommer seg kanskje).
I dag fant poden leken til Balthazar og begynte å storle i mens han fortet seg bort til ham for å leke med ham. Stor glede og høylytt latter på responsen fra katta 
(innser at jeg er helt på avsporingssnurren i dag)
tsk-tsk. Nei, jeg angrer ikke at vi gav bort boffen. Han var (og forhåpentlig er fortsatt) en super hund, men han trenger mer oppmerksomhet enn vi gav han den siste tiden. I hodet mitt, så så han ulykkelig ut på slutten - og slikt er og blir trist. Jeg sa det til gubben her om dagen at dette er den første våren vi slipper å være redd for hundskit i hagen - så noe er da bra med å ikke ha hund...
Jeg føler at katter stiller i en annen liga enn hunder når det kommer til barn. Angus var en super hund, snill og god som dagen er lang. Jeg stola veldig på han - uansett så var han et dyr, så jeg ville helst ikke la han og ungene være i samme rom alene (iallefall ikke over tid) - Lukas dreiv jo å LA seg inni buret hans sammen med Angus til tider - lå der og kosa seg...det var jo skummelt (ikke at vi lot han gjøre det, men buret var jo senga og "hula" til Angus, så den måtte jo være tilgjengelig, tross alt...)
Lenge leve avsporing!....