Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noen som har lest boken "Kjernesunn"?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 23:43   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har lest boken "Kjernesunn"?

Hei, så ikke denne før nå Jeg har lest den, og synes den har mye for seg. Den er jo omdiskutert, og jeg ville ikke slukt alt som står der ukritisk (nå gjør ikke jeg det med noe jeg leser, da.. ). Jeg går på Candidadiett og har dessuten intoleranse mot en del mat, så jeg lever for tiden uten blant annet melk, sukker og hvete, og merker en del av endringene de omtaler i forhold til humør, trøtthet etc. i tillegg til friskere mage og lettere vekt, så jeg synes den er verdt å lese hvis en er interessert i kostholdsomlegging. Les litt mer på www.kernesundfamilie.dk og se hva du synes der, så kan du jo vurdere det

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.