Sv: Pedo-kunst
Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.
Helt ærlig, nei, faktisk ikke. Det at noen pedofile hadde siklet over et bilde av meg hadde jeg ikke følt som noe overgrep, nei. Jeg synes dette blir bare dumt når man tenker på alle dem som blir utsatt for virkelige overgrep; Barn (og voksne, for den saks skyld) som blir utsatt for tvang, tortur, voldtekt osv. I Fritzl -saken f.eks. Der er det snakk om overgrep.
Om noen hadde trykket et bilde av ditt underliv nakent i et pedofilt blad så er det greit for deg? 
Jeg kan bare sverge her og nå: Om noen trykker et bilde av så mye som et av mine barns føflekk i et pedofilt blad så er det mulig jeg må ut og kjøpe hagle. Da blir det månelyst. 
Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.
Selvfølgelig skal ikke overgrep ties ihjel, men samtidig må det være lov å være uenig i hva man definerer som et overgrep. Et bilde av meg som barn i et pedofilt blad er i mitt hode ikke sammenlignbart med f.eks. et barn som mot sin vilje har måttet delta i en seksuell handling med en voksen.
Et overgrep er noe helt annet enn en ren voldtekt. Det er overgrep lenge flr det kommer dit. Kie sa det helt perfekt:
|