|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge skal jeg male denne skjenken i?No way om jeg bytter ut det grønne med brunt og lilla, vi har nemlig akkurat gått fra brunt og lilla, som jeg var veldig lei.
|
|
|
#42 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge skal jeg male denne skjenken i?
Denne er lekker, men litt "oppbrukt", synes jeg. Men kanskje fordi den er/har vært i "alle" interiørblader. Utrolig fin er den, og finnes i flere farger, bla en som er litt dusere. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ok, jeg hadde ikke sett den før jeg. Hmm.. får vel titte litt mer.
|
|
|
#44 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken farge skal jeg male denne skjenken i?Min tapet ville vært veldig fin på en veggen.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge skal jeg male denne skjenken i?Den var lekker guniss.
|
|
|
#46 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge skal jeg male denne skjenken i?Jeg skal ikke ha blomster i fast (rococcoaktig) mønster, som du har guniss. Det er veldig fint, men passer ikke inn her.
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge skal jeg male denne skjenken i?Vi har Josette fra Laura Ashley i gangen, og jeg simpelthen elsker den. Gråfargen er perfekt, og den kan kombineres med ulike stiler.
|
|
|
#48 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge skal jeg male denne skjenken i?Takk for tips malena, men den er for rococcoaktig for meg, og det skal jeg ikke ha. Ikke snirklete mønster med blomster og sløyfer, men heller store motiver med planter eller andre nonfigurative mønstre.
|
|
|
#51 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvilken farge skal jeg male denne skjenken i?Tenkte jeg skulle gi deg en link om ei som maler diverse gamle møbler for salg, så kan du få litt inspirasjon derfra. Det går an å tenke utenfor boksen.
|
|
|
#53 |
|
Off the map.
|
samme synes jeg. Synes den er fin, men skulle jeg først sette opp en tapet så ville jeg ha valgt en som ikke 'alle har' eller har sett. SÅ fin synes jeg ikke den er.
|
|
|
#54 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge skal jeg male denne skjenken i?Lekker tapet Heiko!
|
![]() |
|
|