|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Hva er det med menn og fisk?
|
|
|
#42 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Han liker fiskepinner og fiskekaker og sier at det smaker ikke fisk så derfor er det godt. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Stadig underveis
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Vi har laks på mandager
|
|
|
#44 |
|
Stadig underveis
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?
Fiskepinner inneholder vel knapt fisk.
|
|
|
#45 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Omtrentlig to ganger i uka. Men ikke ren fisk alltid - mye blandings her altså. Men jeg lagde fiskepinner etter oppskrift jeg fant her inne sist vi hadde det! Stygge som juling men knallgode på smak
|
|
|
#46 |
|
WF: BNBE
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Vi har ren fisk minst to ganger i uka. Denne uka blir det laks og steinbit. Vi spiser lite blandingsprodukter med fisk akkurat nå pga svangerskapsdiabetesen min, men ellers tar vi gjerne en middag med det også, særlig når Snuppa og jeg er alene. Jeg spiser også fiskepålegg hver dag.
|
|
|
|
#48 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Vi prøver å ha to faste fiskedager i uka. Unntaksvis bare én, men svært sjelden mer enn to.
|
|
|
#49 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Altfor sjelden, mannen min spiser ikke ting som lever under vann ...enkelt og greit, i følge han som slett ikke er vanskelig!!
|
|
|
#50 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Vi spiser fisk alt for sjeldent. Mellom 1-3 ganger i mnd. Så vi må skjerpe oss. Særlig nå når Nora snart skal spise samme mat som oss.
|
|
|
#51 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Vi spiser fisk ofte
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Ikke ofte nok,for fisk er veldig godt. 3-5 dager i uken tipper jeg, men det varierer. Vi har ingen faste dager som vi har fisk (eller andre middagsretter). Det går i alt fra fiskegrateng, fiskekaker, seibiff og ren fisk. Stekt, kokt, rå, ovnsbakt og, om sommeren, grillet fisk. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Vi spiser vel fisk omtrent en gang i uken, hvilket er for lite og dessuten rart siden datteren er veldig glad i fisk bare den er grillet/stekt/ovnsbakt. Vi bruker ikke blandingsprodukter, men hjemmelaget fiskegrateng, fiskesuppe og hjemmelagede lakseburgere inngår i kategorien fisk. Målet er to ganger i uken. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Borte
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?Oftest 1 gang i uken. En i familien er allergisk for all fisk og sjømat, så da begrenser det seg litt. Kjedelig å lage to middager. Jeg er heller ikke så glad i fisk, så det blir oftest frosne fileter av torsk eller laks. Foliebakt laks og hjemmelaget fiskegrateng er populært for tiden. Fiskepinner har jeg aldri servert faktisk, men det hender det blir frossen fiskegrateng eller fiskekaker.
|
![]() |
|
|