Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken blender til smoothielaging?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 10:56   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken blender til smoothielaging?

Jeg må riste og dunke masse på min KA, altså. Kanskje jeg gjør noe feil? Er det noen rekkefølge som er bedre enn andre?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 11:14   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg må riste og dunke masse på min KA, altså. Kanskje jeg gjør noe feil? Er det noen rekkefølge som er bedre enn andre?

Jeg må aldri det? Bortsett fra at jeg som regel putter bananer i først så har jeg ingen bestemt rekkefølge. Jeg tror det har hendt en gang, og da hadde jeg slengt oppi en diger isklump med rips.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 11:20   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg tror det har hendt en gang, og da hadde jeg slengt oppi en diger isklump med rips.

Jeg har skutt blåbær med vår.
De var i en klump, jeg hadde ikke satt på det ytterste lokket (det er en liten rund åpning i lokket) og ut føyk blåbærene. Livsfarlig.

Gammel 14-04-09, 11:21   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har skutt blåbær med vår.
De var i en klump, jeg hadde ikke satt på det ytterste lokket (det er en liten rund åpning i lokket) og ut føyk blåbærene. Livsfarlig.

Blåbærmitraljøse!

Gammel 14-04-09, 12:48   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min "spinner", liksom. Det siger ikke ned slik at det når knivene. Jeg har antatt at det er fordi jeg har for lite væske, egentlig.

- No. 4 -
Gammel 14-04-09, 12:54   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Min "spinner", liksom. Det siger ikke ned slik at det når knivene. Jeg har antatt at det er fordi jeg har for lite væske, egentlig.

Ja, det kan nok skje. Det skjer når jeg lager pesto.

Gammel 14-04-09, 13:14   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jepp, da også. Jeg har funnet ut at jeg må lage monsterladninger for at det skal bli enkelt nok.

- No. 4 -
Gammel 14-04-09, 13:23   #28
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Vi hadde KW i plast med tappekran. Den varte ikke lenge.
Nå har vi denne, og den er helt fabelaktig, med egen is-knuse-knapp og smoothieknapp:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 16:36   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ami: Hva heter modellen? Husker du pris?

Gammel 14-04-09, 17:03   #30
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

LilleT: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...logCategoryID=

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:09   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.