|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?Du har lagt ut bilde av hagen til moren til en av mine barndomsvenninner, Monsoon.
![]() |
#2 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?Jeg har lyst til å plante noe vi kan spise, men er usikker på hva som vil overleve klimaet her. Har så langt tenkt på tomatplanter, ruccolasalat og sukkererter, kanskje løk og. Men usikker på om jeg bør så dette i et minidrivhus inne først? Sukkererter kan vel såes rett ut? Jeg er kanskje for sent ute for å så tomatplanter så kanskje bare kjøpe ferdige tomatplanter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?
Sukkererter sår du rett ut. Tips: Legg dem i vann natta over, da spirer de lettere.
![]() |
#4 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?
Tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?Have, ja... Jeg har feil antrekk, nemlig ammegenser, olabukser og Asics utløpte joggesko, store solbriller og gigantisk kaffekrus fra Kaffebrenneriet.
![]() |
|
|