|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Flott tiltak, Mim! Jeg mener selv jeg er flink til kildesortering og å bytte klær med venninner/ levere til Fretex i stedet for å kaste dem. Vi er ikke så flinke til å la bilen stå, og kan bli mer bevisste på dette.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Kjøpe tjenester til seg selv er vel også miljøvennlig, i forhold til å kjøpe ting? Og å kjøpe færre, sjeldnere og dyrere ting også. Så sånn sett er det miljøvennlig å spise på restaurant, gå til fotpleie, ha vaskehjelp og kjøpe dyre designmøbler også.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007
Å kjøpe kvalitet er stort sett langt mer lønnsomt enn å kjøpe mye og billig. Feks: Å kjøpe en god kvalitetskåpe til flere tusen som holder i 5 år er bedre enn å kjøpe ny billig kåpe hvert år.
![]() |
#4 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Leste dere forresten det interj. i A-Magasinet med Steinar Lem fra Fremtiden i våre hender? Veldig bra!
![]() |
#5 |
♡
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Jeg stiller opp!
![]() |
|
|