|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikkerSynes dere skal få gjøre som dere vil jeg. Blir som en annen her sa om Sharif, han fkk også telefoner om at han solgte for billig.
|
|
|
#22 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikkerVet du, det er faktisk ulovlig å drive sånt prissamarbeid som det dine konkurrenter prøver å gjøre! Du kan faktisk, hvis du ønsker å være skarp, true med å sette konkurransetilsynet på dem!
|
|
|
#23 |
|
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikkerDu og jeg gjør Hedmark billigere, he-he. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikker
|
|
|
#25 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikker
Glitter sier det jeg tenker. Dette stinker. Jeg tror faktisk jeg hadde tatt kontakt med vedkommende og gitt beskjed om at en ny lignende telefon vil bli politianmeldt.
|
|
|
#26 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikkerSå flott at dere ikke lar dere påvirke av "presset"! Nå ble jeg litt spent på hvor butikken deres er!
|
|
|
#27 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Vi selger for billig i butikken vår, får klager av andre butikkerJeg synes det høres kjempeflott ut at dere klarer å selge ting rimelig, og jeg må også si at jeg synes det høres svært suspekt ut at andre firmaer kontakter dere for å "sammeligne" priser. Fortsett som dere gjør, det er det sikkert mange som er glade for |
|
|
|
![]() |
|
|