Sv: Solide joggesko
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Jeg aner ikke noe om ponyskoene, men syns at barnesko skal tåle lek og sparkesykkelkjøing. Allikevel så vil jo et hvert par med tekstilsko få slitt hull av kontinuerlig sparkesykkelbremsing på den måten, så er det hovedaktiviteten hadde jeg nok kjøpt et par med forsterket tupp. Er det hull i tekstilen, skinnet eller gummien? Hvordan sko er det?
Jeg er generelt skeptisk til billige sko, og jeg bruker ganske lang tid hvert år på å finne lette, gode sko, med ikke for stiv og hard såle. Var det noe jeg hatet som liten selv så var det dårlige sko.
Husk forresten at blinkesko skal behandles som spesialavfall og ikke kastes i vanlig søppel på grunn av elektronikken og batteriene.
Han har slitt av gummien og slitt inn på tekstilen under. Regner med at det går hull i morgen. Det er vanlige joggesko fra Pony.
Jeg kjøper aldri billigsko, dette er første gangen fordi mannen på død og liv skulle ha blinkesko til ungen. Godt han slet de ut for jeg kan aldri tenke meg at de er gode å gå i. Billige sko er aldri gode å gå i synes jeg.
Jeg vet de er spesialavfall, men jeg aner faktisk ikke hvor jeg skal kaste dem. Bør vel finne ut av det ganske kjapt i og med at de antagelig må kasseres etter en dag til ute.
Opprinnelig lagt inn av Martis, her.
Junior sliter sko på denne måten og han slet ut tre par i fjor sommer, både dyre geox og litt billigere adidas og nike. Jeg jobber hardt med å lære han å bruke bremsen på sykkelen nå, for å unngå dette i sommer.
Da blir det ikke Ecco sko og sparkesykkel i alle fall.
Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.
Min nå femåring bruker også joggeskoene sine som brems, og det sees på tuppene. Nå sykler han kun når han er i barnehage, vet ikke hvor mye gutten din har rukket å sykle med sine nye blinkesko.
Han fikk Geox ifjor vår, de ser etter et helt sesong totalt herpet ut men kan fint brukes ennå. Ikke hul igjennom. Og han elsker dem over alt.
Han har brukt de i to dager. 
Opprinnelig lagt inn av tess1, her.
I den barnehgaen jeg jobber i har vi sånne firhjulinger og sykler uten pedaler og det sliter like mye på skotupper som sparkesykkel vil jeg tro. Der er det flere av foreldrene som har skaffet sånne skotuppbeskyttere som man trer utenpå joggeskoene og fester med ei reim bak helen. Finner ikke bilde av dem, men, de er av merket big bobby car.....Samme fabrikant som 4hjulingene. Kanskje det kan være noe 
Genialt. Jeg husker faktisk å ha sett det på lekebutikken for et par år siden. Så ikke helt hva for nytte de skulle gjøre, men eh. Bøyer meg i støvet. Det får bli shopping på tirsdag.
|