|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva koster en tattoo?
Flere bra på østlandet, men er ei i Moss hun er helt rååå, men har 6 mnd venteliste da |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva koster en tattoo?Jeg bor jo sentralt på Østlandet så det er igrunn bare for meg å velge en retning. Men er det sånn at man helst ikke skal ha sol på den de første månedene etter man har tatt en tattoo?
![]() |
#23 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva koster en tattoo?Du har jo Odins merke i Lillestrøm, er ikke de kjent for å være dyktige og seriøse? Priser aner jeg ingenting om.
![]() |
#25 |
Glamorøs
|
Ulike tatovører pleier ofte å spesielisere seg på ulike stiler, så en god tatovør på en stil, trenger ikke være en god tatovør på andre stilarter. Det er derfor vanskelig å anbefale "en god tatovør" uten å vite hva folk vil ha.
![]() |
#27 |
Tøff
|
Det er på Starlight jeg har tatt den som nå må ryddes opp i. Den er virkelig ikke bra, men så er det også lenge siden jeg tok den.
![]() |
#28 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva koster en tattoo?Samboern og jeg tok tatoveringer i Østersund i fjor og betalte bare 3500 for to ganske store tatoveringer + oppfrisking av en jeg allerede hadde. Til sammenlikning kostet den jeg hadde fra før 1100 på House of Pain i Oslo i 2000 og den er 1/5-del av den jeg tok i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva koster en tattoo?Det er veldig varigerende.. |
![]() |
![]() |
![]() |