Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva koster en tattoo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-09, 09:43   #21
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Hva koster en tattoo?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Det har vel også en hel del å si om du skal ha farger eller helsort. Sort krever mye farge for å dekke skikkelig.

Mens vi er inne på emnet; noen som vet om en god tatovør på østlandet?

Flere bra på østlandet, men er ei i Moss hun er helt rååå, men har 6 mnd venteliste da Eller så spørs det hvor på østlandet du holder til og hvor langt du vil dra? Drammen er det noen bra, oslo er det fler bra, jessheim er det en bra.

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 11:04   #22
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bor jo sentralt på Østlandet så det er igrunn bare for meg å velge en retning. Men er det sånn at man helst ikke skal ha sol på den de første månedene etter man har tatt en tattoo?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 11:11   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har jo Odins merke i Lillestrøm, er ikke de kjent for å være dyktige og seriøse? Priser aner jeg ingenting om.

Gammel 11-04-09, 11:41   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reklamerer stadig vekk for Starlight Tattoo i Drammen, men nå har jeg ikke vært der på lenge.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 12:14   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Mens vi er inne på emnet; noen som vet om en god tatovør på østlandet?

Ulike tatovører pleier ofte å spesielisere seg på ulike stiler, så en god tatovør på en stil, trenger ikke være en god tatovør på andre stilarter. Det er derfor vanskelig å anbefale "en god tatovør" uten å vite hva folk vil ha.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 13:48   #26
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Han ene fra starlight i Drammen/Sandvika har åpnet eget i Hønefoss. Han er veldig flink.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 14:48   #27
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg reklamerer stadig vekk for Starlight Tattoo i Drammen, men nå har jeg ikke vært der på lenge.

Det er på Starlight jeg har tatt den som nå må ryddes opp i. Den er virkelig ikke bra, men så er det også lenge siden jeg tok den.

Jeg vet ikke helt hvilken stil jeg vil ha, det kommer jo an på hva som kan gjøres med den som er der i utgangspunktet... Jeg vil ikke ha tribal i alle fall.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 14:55   #28
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Samboern og jeg tok tatoveringer i Østersund i fjor og betalte bare 3500 for to ganske store tatoveringer + oppfrisking av en jeg allerede hadde. Til sammenlikning kostet den jeg hadde fra før 1100 på House of Pain i Oslo i 2000 og den er 1/5-del av den jeg tok i fjor.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-09, 15:18   #29
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Det er veldig varigerende..

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.