Sv: Hvor bestiller dere bilder? Fornøyd?
Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.
For noen måneder siden bestilte jeg hundrevis av bilder på Fotoknudsen. Nå har vi endelig begynt å sette inn bildene i album, men det er nesten så jeg gråter mine modige tårer altså. Bildene er rett og slett tragiske. Fargegjengivelsen er helt gal, og nusken ser ut som en rød hummer på de fleste babybildene.
Sånn så bryllupsbildene jeg betsilte i november. Forlovern min hadde røde foter, jeg knallrød lebestift og mann knallrødt hår.
Og på svarthvitbildene var jeg helt borte.
Bestilte takkekort etter bryllupet fra fotoknudsen for eurofoto hadde ikke sånne jeg ville ha. Og de ble kjempefine. Ble utrolig skuffet . .Skrev klagemail og det tok nesten 14 dger og 8 purringer før de svarte... skulle sende bildene i retur til de. Men fikk aldri nye så bestilte fra der jeg vanligvis bestiller bilder fra
Eurofoto!!!
Bestilte den gangen fra fotoknudsen for de har en størrelse under den minste forstørrelsen, sånne store bilder til 2 kr stykke, dette hadde ikke Eurofoto men men
blir aldri mere å bestille fra fotoknudsen igjen