Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ilse Jacobsen-støvler - størrelser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse?
Har samme størrelse som jeg bruker til vanlig, og de er helt fine. 11 18,33%
Måtte ned en størrelse . 26 43,33%
Måtte ned 2 størrelser. 5 8,33%
Har samme størrelse som jeg bruker til vanlig, og de er bitte litt store. 14 23,33%
Måtte opp 1 eller flere størrelser. 4 6,67%
Deltakere: 60. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 12:42   #21
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?

Har kjøpt meg 2 par. Forskjellige farger da selvsagt, og ikke kjøpt samtidig.
Har ett par brune og ett par gule. Kjempegode gummistøvler! Jeg bruker str 41/42 til vanlig, og har støvlene i samme størrelse. De sitter godt på føttene synes jeg, men liker godt å bruke et par tykke sokker nedi selv om der er varmt for fra før.
De gule er ganske synlige for å si det slik!
Skal prøve å legge inn et bilde.

Legg inn bilder alle da vel!

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 01:34   #22
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte ned fra 40 til 39.

Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 13:25   #23
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hva koster de vanligvis i butikken her hjemme? Vurderer å kjøpe meg et par, men har ikke hatt gummistøvler siden det var in å brette dem ned. Blir det ikke fort klamt?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 09:59   #24
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har kjøpt mine hos Ilse Jacobsen på Ski (kr 899,- pluss frakt) og hos Fru Jacobsen i Danmark (på salg til DKR 599,- pluss frakt). Har sett dem i butikkene til 1299,-, men finnes kanskje billigere også. De er ikke klamme i det hele tatt. I alle fall ikke på mine føtter. Har gått med dem en hel dag i byen, og det var ikke annet enn behagelig synes jeg.

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 11:22   #25
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shinana, her.

Har kjøpt mine hos Ilse Jacobsen på Ski (kr 899,- pluss frakt) og hos Fru Jacobsen i Danmark (på salg til DKR 599,- pluss frakt). Har sett dem i butikkene til 1299,-, men finnes kanskje billigere også. De er ikke klamme i det hele tatt. I alle fall ikke på mine føtter. Har gått med dem en hel dag i byen, og det var ikke annet enn behagelig synes jeg.

Akk, da har jeg funnet enda et behov...

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 01:09   #26
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ilse Jacobsen-støvler - størrelser?

Nei de er ikke klamme. De er foret innvendig, og veldig behagelige å gå med. Overraskende gode.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 19:59   #27
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Veldig gode.
Angrer ikke for at jeg kjøpte de.

Gammel 06-07-08, 20:56   #28
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg har samme størrelsen som jeg egentlig bruker, men de er litt store til meg.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 13:29   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte i går, og gikk opp en størrelse fra det jeg bruker i sko. Men det er den samme størrelsen som jeg ville kjøpt i andre støvler. (Bruker 39, kjøpte 40 i støvler). De er vide i ankelen, men det var de i 39 også.

Her som vi bor er det mye slapseføre om vinteren, kaldt og samtidig vått, så jeg vil kunne ha ordentlig tykke sokker i.
Det geniale med disse framfor de 15-20 andre typene høye gummistøvlene jeg har prøvd i det siste er jo at snøringen i toppen er reell og lar seg åpne, og ikke bare er til pynt. Fint for oss med litt fotballegger, hvis vi har lyst til å kunne ha dongeribukser inni støvlene. Så jeg som ikke ville ha I.J. støvler kom hjem med det likevel gitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 10:19   #30
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte mine for et par dager siden i Danmark, jeg måtte ned en størrelse.
De var utrolige behagelige å gå med.

Gammel 13-07-08, 11:09   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha testet dem litt inne, og lest denne tråden, byttet jeg mine til 39 i går. 40 kjentes litt vel løse når jeg ikke hadde veldig tykke sokker. Og det trenger jeg jo sjelden, når de er foret.

Jeg betalte 899,- for mine i en klesbutikk, i Euroskobutikken rett ved siden av kostet de 999,-

Sist redigert av Filifjonka : 13-07-08 kl 12:51.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 02:31   #32
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte mine for dkr 700,- i Ilse Jacobsen-butikken i Køben for et par år siden. Måtte ned en størrelse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.