Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Buksedresser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-09, 14:00   #21
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buksedresser

Hadde jeg vært ti-femten cm høyere hadde jeg glatt gjort det.
Har ei veninne som bruker det, hun har cm til det, men ingen rompe what so ever, så det kommer også an på kroppsformen altså..

Gammel 03-04-09, 14:38   #22
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg er 1.60 og smellfeit, så buksedress er nok ikke aktuelt nei.
Men det kan jo være stilig på de som kler det, jeg har en søster som er lang og slank og hun er veldig fin i buksedress.

Gammel 03-04-09, 14:46   #23
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sikkert høyden til det, men aldri i livet om jeg kommer til å kjøpe meg buksedress. Og hvordan gjør man det når man skal på toalettet, kler av seg hele sulamitten?

Gammel 03-04-09, 15:06   #24
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har sikkert høyden til det, men aldri i livet om jeg kommer til å kjøpe meg buksedress. Og hvordan gjør man det når man skal på toalettet, kler av seg hele sulamitten?

Fransk åpning.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 15:07   #25
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Adrienne: Du får se om du finner en med fransk åpning.

Gammel 03-04-09, 15:07   #26
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Adrienne: Du får se om du finner en med fransk åpning.

Enda mer . Jeg gjentar meg selv, ALDRI om jeg kommer til å gå med noe sånt.

Gammel 03-04-09, 15:08   #27
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 03-04-09, 15:31   #28
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Bare tenk på det som en russedress..? Jeg har aldri hatt russedress heller, jeg da. Men kanskje jeg hadde sånn heldrakt/sparkedress som barn?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 15:50   #29
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Nei, er du gal. Det hadde ikke vært lekkert.
Ser det for meg....

Gammel 03-04-09, 15:53   #30
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg styrte unna å væåre russ. Jeg begynner ikke med russedress nå.

Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 15:57   #31
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Og jeg har hatt sommerjobb der antrekket var blå kjeledress. Det holdt med det, liksom. Og ja, da måtte hele skjiten av når jeg skulle på toalettet og det var også en slik møkkete jobb at hendene måtte vaskes både før og etter besøket.

Gammel 03-04-09, 15:57   #32
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har muligens også høyden til det, men jeg har ikke nok mental styrke til å iføre meg noe sånt.

Gammel 03-04-09, 15:58   #33
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har muligens også høyde til det, men jeg har integritet nok til ikke å iføre meg noe sånt.

Haremsbukser? Stygt da, stygt nå.

Gammel 03-04-09, 16:13   #34
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes buksedresser (sånne sommerlige med tubetopp og vide bukser) er tøft og feminint, men jeg aner ikke om det er noe for meg som er såpass høy (178cm)?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 16:22   #35
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har muligens også høyde til det, men jeg har integritet nok til ikke å iføre meg noe sånt.

Pøsj. :eier ikke integritet:

Gammel 03-04-09, 16:40   #36
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

.. og det var også en slik møkkete jobb at hendene måtte vaskes både før og etter besøket.

e'kke det normalt 'a?

Gammel 03-04-09, 17:25   #37
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Bare tenk på det som en russedress..? Jeg har aldri hatt russedress heller, jeg da. Men kanskje jeg hadde sånn heldrakt/sparkedress som barn?

Russedressen min var to nummer for stor, jeg såg ut som en potetsekk.

Gammel 03-04-09, 18:38   #38
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har plan om å kjøpe meg en slik ja. Fortrinnsvis en som er skikkelig sommarlett og fin. Må berre finne en som sitte fint i rompa, ser for meg det er mykje dassing på slike?

Haremsbukser skal eg ikkje ha.

Gammel 03-04-09, 18:54   #39
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Ikke sånn:

Men sånn:

Gammel 03-04-09, 19:06   #40
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forma på den nederste var spesielt fin!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.