Sv: Mimretråd om 80-tallet!
Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.
Jeg fikk lyseblå litt tykk pocolinodress på samme tiden!! Hadde helst lyst på svart Poco Loco...
Min største skuffelse på 80 tallet var da jeg ønsket meg støvletter (tror det var indianerstøvletter) og da jeg på julaften fikk gaven i skoeskeform fra farmor og farfar - var jeg sikker på at saken var biff. Det viste seg dessverre å være noen brune skoletter (fonuftige vintersko) som den kjipeste gutten i klassen hadde. Det var så vidt jeg klarte å si tusen takk (det er nok dette som gjør at jeg aldri glemmer det. Tror det er en av de gangene jeg ikke klarte å skjule min skuffelse )
Jeg hadde forøvrig slike indianersko med frynser jeg...arvet av søstra mi (noe som gjorde de enda finere, for hun var jo voksen og alt) - Jeg fikk forvrig bukse til burdagen min da jeg var 12..(også fra bestemor) Den var blå, rød og grønnrutete og fornuftig med fór....og definitivt ikke noe for åttitallet...jeg ble så lei meg at jeg begynte å grine...
Jeg hadde forøvrig lyseblå ET-genser, rosa høyvannsbukse og rosa skjerf med glitter-tråder som yndlingsoutfit'en min tidlig på 80-tallet...DA var jeg fin da!...