Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hey U! Buggistreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 21:51   #101
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hey U

He he, ser den kan misforstås gitt. Var for at ikke jeg tok Skilpaddas poeng selv, det var jo dritbra. Selv hadde jeg baby, SÅ buggis. Og ingen flere babyer selv om buggisen er tom nå. Æresord. Selv om den er veldig fin og fortjener å bli brukt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 21:56   #102
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

He he, ser den kan misforstås gitt. Var for at ikke jeg tok Skilpaddas poeng selv, det var jo dritbra. Selv hadde jeg baby, SÅ buggis. Og ingen flere babyer selv om buggisen er tom nå. Æresord. Selv om den er veldig fin og fortjener å bli brukt.

Gammel 18-12-06, 22:03   #103
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hey U

Flink til å ro er du hvertfall! :insertro-smileyher:

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 22:54   #104
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Re: Sv: Hey U

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Flink til å ro er du hvertfall! :insertro-smileyher:

Tror jeg holder meg til Harley eller Am-car. Eller kanskje eget jetfly

Gammel 18-12-06, 23:06   #105
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hey U

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Tror jeg holder meg til Harley eller Am-car. Eller kanskje eget jetfly

Tom. jeg, som er totalt uinterssert egentlig, har vært på Am-car treff. Når man blir dratt med av hypre guttevenner så blir det sånn bare.

Buggistreff derimot.. er litt mer interessant..

Gammel 19-12-06, 01:40   #106
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg disser akkurat de jeg vil disse. Spesielt når folk gjør dissbare ting. Buggistreff er dissbart, det får buggisnerdene leve med.

Nå lo jeg så jeg satte vann i halsen.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 02:21   #107
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var faktisk førstemann som kalte den Buggis og dermed innførte begrepet... og nå vil tilogmed Edvard buggis'e! (Men jeg tror han trodde det var litt mer juicy enn dette gitt.)

hmm...kanskje det var du som innførte begrepet Maurer'n (for Hennes&Mauritz) også da?

Gammel 19-12-06, 03:20   #108
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Det må være lov til å himle, rolle, rofle og dulte når det er snakk om at folk vil treffes fordi de eier samme type vogn. Jeg himler faktisk over at folk kjenner til mange forskjellige navn på barnevogner, jeg.

Du også?
Neida, folk får himle og disse som de vil, det er skikkelig nerdete å gå på buggistreff, og er man nerd må man tåle å disses. Jeg har buggis selv, men har aldri vært på buggistreff, for jeg kjøpte min dagen etter at vi flyttet til New York, og der driver de ikke med sånt. Eller, alle har Buggis, så det er buggistreff i Central Park hele tiden. Her nede er det bare SUV-treff, så jeg får masse oppmerksomhet pga. vogna. Herlig.
Hadde jeg bodd i Norge hadde jeg gjerne vært med på Buggistreff, for jeg elsker alle sånne sosiale mammagreier. Var på et vogntreff i fjor sommer, og det var ordentlig hyggelig. Forbausende lite vognprat og sjokkerende normale vogneiere.

Hvis Skilpadda antyder at jeg har stor mage fordi jeg bare MÅ få brukt baggen til Buggisen snart, så må hun gjerne antyde det, men jeg tror ikke det er noe sant i det, altså.

Gammel 19-12-06, 14:09   #109
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Neida, folk får himle og disse som de vil, det er skikkelig nerdete å gå på buggistreff, og er man nerd må man tåle å disses.

Nettopp! Er man nerd, uansett av hvilket slag, så er man stort sett også klar over at det man driver med er så kult at det er verdt dissingen fra utenforstående som ikke har peiling. Hva vet de, liksom?

Gammel 19-12-06, 14:14   #110
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nettopp! Er man nerd, uansett av hvilket slag, så er man stort sett også klar over at det man driver med er så kult at det er verdt dissingen fra utenforstående som ikke har peiling. Hva vet de, liksom?

Ikke engang buggistrådene her er slik som andre steder. Dette er i sannhet et underlig forum. Diplomatiske buggisinnlegg -nå har jeg jammen sett alt.

Gammel 19-12-06, 14:16   #111
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ikke engang buggistrådene her er slik som andre steder. Dette er i sannhet et underlig forum.

Et FANTASTISK (vid)underlig forum!

Gammel 19-12-06, 14:38   #112
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Diplomatiske buggisinnlegg -nå har jeg jammen sett alt.

Det var ikke et buggisinnlegg. Det var et nerdeinnlegg.

Gammel 19-12-06, 14:44   #113
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, men dette kaller jeg et diplomatisk buggis-innlegg (i allefall barnevogninnlegg):

Jeg er sikkert veldig kjedelig PK, men hvis man er kjempeopptatt av barnevogner (også utover det funksjonelle), som en del jo er, synes jeg ikke det er så rart at man har lyst til å treffe andre som er opptatt av vogner og se deres vogner. Litt som Amcar-treff, liksom.

Noe som er enda underligere med dette forumet er at det får Skilpadda til å skrive innlegg i buggistråder ...

Gammel 19-12-06, 14:45   #114
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Noe som er enda underligere med dette forumet er at det får Skilpadda til å skrive innlegg i buggistråder ...

Ja, det er en små-hustrig dag i helvete.

Gammel 19-12-06, 14:48   #115
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hey U! Buggistreff?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 18:03   #116
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 18:10   #117
lil'c
Passiv

Standard

Re: Sv: Hey U

Gammel 19-12-06, 19:31   #118
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Hey U

Ler så jeg nesten ramler av stolen her.

Gammel 19-12-06, 20:37   #119
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

hmm...kanskje det var du som innførte begrepet Maurer'n (for Hennes&Mauritz) også da?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 21:03   #120
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Var på et vogntreff i fjor sommer, og det var ordentlig hyggelig. Forbausende lite vognprat og sjokkerende normale vogneiere.

Hvis Skilpadda antyder at jeg har stor mage fordi jeg bare MÅ få brukt baggen til Buggisen snart, så må hun gjerne antyde det, men jeg tror ikke det er noe sant i det, altså.

Jeg var også med på dette treffet, og det var veldig hyggelig. Måtte faktisk finne fram i fotoalbumet og mimre litt. Tror jeg står over å dokumentere. Det aner meg at de fleste vil finne bilder fra ullvottfolkets treff mer spennende.

Jeg har faktisk kjøpt babybag til Xplory´n (den virkelige rullatoren). Jeg har foreløpig ingen baby.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.