Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger man ikke pass for å reise til Tyskland?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 23:16   #21
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger man ikke pass for å reise til Tyskland?

Opprinnelig lagt inn av sannereg, her.

Jeg mener du må ha pass, men du kan kjøpe dagspass, sånn var det før jul ihvertfall

Mener du nødpass?
Det må evt ordnes i Norge og gjelder kun for en enkelt reise. Dersom man skal ordne dette i utlandet, må man til ambassade eller konsulat. :tungvint:

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tror nok vi går for pass ja. Jeg trenger nytt, men mitt varer jo i 10 år så det er ikke noe problem. Ungene sitt går jo ut etter bare to år så jeg hadde helst sett at vi ventet til Italia-ferien neste år med å få pass til dem, men nå koster vel et barnepass bare rundt 200,- kroner så vi blir jo ikke akkurat ruinerte av å kjøpe et par slike nå.

Da skaffer vi pass alle sammen nå snart.

Passene til barna vil jo uansett være gyldige til Italiaturen også.

Ha en finfin ferie!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.