Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Renseprodukter

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 21:05   #21
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Renseprodukter

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Men renser du ikke 2 ganger om dagen? For det er kveldsrensen som er slitsom for meg. Blir alltid våt på genseren og ødelagt hårsveis. For ikke snakke om vann over hele badet. Det som er så bra med servietter.

Isj ja, det er kveldsrensen som er no' dritt. Jeg er flink om morgenen, Dermalogica-pumpa står i dusjen og gjør det enkelt å rense huden. Men om kvelden blir det stort sett ingen rens....

Dermalogica har vel bare disse serviettene, og de er for fet/acne hud.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 21:53   #22
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Men renser du ikke 2 ganger om dagen



Jo, forresten. Det hender jo at jeg dusjer om kvelden også. De dagene renser jeg huden 2x daglig

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 02:06   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg bruker Clarins rensekrem og ansiktsvann, øyesminkefjerner også fra Clarins.

Deretter øyekrem fra Clarins og nattkrem fra Lancôme.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 09:50   #24
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg bruker rensemelk etc fra Decelor.
I tillegg har jeg cleansing foam fra Biotherm stående i dusjen. Veldig ok!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 09:55   #25
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg bruker også Dermalogica. En anbefaling til kveldsrensen er den kluten de har. Da kan du bruker rensegel og vaskebort med den kluten de har. Blir mindre klin.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 10:01   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Renseprodukter

Opprinnelig lagt inn av Solregn, her.

Jeg har ALDRI brukt å rense huden, og har slurvet fælt med kremer også. Har av og til brukt noen billige som jeg har røsket med meg fra hylla ved siden av brød på ICA.

Men for en månedes tid siden gikk jeg innom et parfymeri og ba om hjelp. Fikk kjempegod service, kjøpte produkter for 1200,- og fikk med opptil flere småprøver på andre produkter i serien.

Jeg bruker nå Shisheido, renselotion, dagkrem og nattkrem. De er flytende, på flasker med pumpe. Genialt! Får bare ut den dosen man trenger, og slipper at kremene blir fulle av bakterier!

Føler meg 10 år yngre

Du har jo så nydelig hud i ansiktet Solregn!

Jeg bruker Declor sin ansiktsvask og hudvann
Har med årene blitt nøye med å rense og bruke skikkelige kremer
Nå har jeg dagkrem og nattkrem fra Lancome, svindyre men de krukkene holder kjempelenge

Kjøpte noe sminke på lørdag, noe jeg gjør svært sjelden, og da sa damen at hadde hun hatt bedre tid skulle hun hjulpet meg å nappe øyebrynene, det har jeg nemlig aldri gjort i hele mitt liv.
Så det står på planen før jul ...må bare finne noen som har tid før jul
Ifølge damen ville det løfte øynene mine

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 10:10   #27
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg bruker kun Dermalogica, men har faktisk kjøpt meg en såpebar (ja, en gammeldags klump) på apoteket etter at LF er ustabilt. Den fungerer også bra.

Jeg er jo i en spesiell stilling her, med tørr acnehud. Ikke helt etter kosmetikkkjedenes oppskrift som tilsier at alle med acne har fet hud og store porer.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 13:16   #28
ingis
Fullverdig medlem
 
ingis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 50
ingis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Renseprodukter

Jeg bruker kun Dermalogica. Begynte å bruke denne serien for 1,5 år siden og huden har blitt utrolig fin. Særlig om vinteren var huden min tørr og stram, nå er den normal.

Er det forresten noen som kjenner til denne siden? Forrige gang jeg handlet på LF ble det en ganske så dyr affære .

__________________
ingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no