Sv: Hvor kan vi dra på bryllupsreise?
Opprinnelig lagt inn av Eia, her.
Neida, det går lett som en plett, med litt planlegging.
Ei lita jente jeg kjenner lærte å gå ombord i en motorseiler, på tur fra Norge til Middelhavet. 
Han har riktig nok gått på babysvømming, men jeg tror ikke det er nok. 
Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.
Vi reiste på bryllupsreise med vår 8 mnd gammle baby til en av innsjøene i Nord-Italia. Nydelig sted og kun en time inn til Milano. Nå står det helt stille her, og jeg husker ikke hva plassen het. Var ikke Lake Como, men en av de andre innsjøene. Vi var der i juni og da var det passe varmt.
Vi ville egentlig ha ferie i juni, men det ville ikke arbeidsgiveren til mannen, gitt. Vi er glade i Italia, men reiser dit i snitt en gang i året som det er. I år reiser vi dit i høstferien. Hadde vi skullet reise til middelhavet, hadde vi gjort det i slutten av mai - begynnelsen av juni, det er ok temperatur.
Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.
Dere kan være her i 14 dager? Men det blir ikke ferie, da.
Også må jeg bare si at jeg ser for meg dere på charterferie - og må innrømme at jeg skratta litt høyt inni meg. Det stemmer av en eller annen grunn ikke...
Å jo, det høres deilig ut. Jeg regner med at dere og snuppa stiller som tjenere på Musehotellet? 
Kanskje vi kommer i juni, så kan jeg få med meg den tradisjonelle unnskyldningen også.
Når vi ikke engang greier å kjøpe et hus som er A4, skal det godt gjøres å greie å dra på charterferie ja. I det minste ikke på bryllupsreise.