Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

HaPå er reddet takket være Facebook

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 13:46   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HaPå er reddet takket være Facebook

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

De ekle pappaktige greiene, kan det være Dundersalt?

Nei, dundersalt er godt. Jeg husker noen grå pappaktige godisgreier i ufoform. De finnes i rosa også, tror jeg. De er ganske store, veldig lette. Ikke sukkertøyaktige.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 13:51   #22
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, dundersalt er godt. Jeg husker noen grå pappaktige godisgreier i ufoform. De finnes i rosa også, tror jeg. De er ganske store, veldig lette. Ikke sukkertøyaktige.

Salte Ufo ser ikke ut som ufoer, men vanlige drops. Her er et bilde:

Gammel 01-04-09, 13:53   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At HaPå fortsatt skulle produseres ble vel sagt allerede før Facebookgruppa ble startet, det var bare usikkert hos hvem og hvor. Fin reklame for både Facebook og HaPå er det uansett.

Gammel 01-04-09, 14:17   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Salte Ufo ser ikke ut som ufoer, men vanlige drops. Her er et bilde:

Aha! Sånne tror jeg ikke jeg har sett nei.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 16:56   #25
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Hm. Kanskje jeg kan starte en kampanje på FP med å få tilbake Ol-ringene-chipsen i den sjokkrosa posen fra 1994 sånn ca?

Jeg er med.

Hapå er forresten deilig. Så jeg jubler sammen med Inter og resten av dere som jubler jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 16:58   #26
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, til og med lokalavisene tar opp FP-temaer, jo.

http://www.tronderbladet.no/nyheter/article1239378.ece

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 17:31   #27
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Hva i hela fridens namn er HaPå?
Pappufoene husker jeg godt!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 17:33   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HaPå er sånn ekkelt pålegg, vet egentlig ikke hva det er laget av engang. Prim-aktig?

Gammel 02-04-09, 17:33   #29
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kalufs, her.

Hva i hela fridens namn er HaPå?
Pappufoene husker jeg godt!

HaPå er verdens beste smørepålegg. Søtt og godt.

Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 17:35   #30
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hapå er nammenan. Særlig sjokoladehapåen, men den finnes kanskje ikke lenger?

Jeg har derimot kvalmende minner fra x antall sommerferier med kneipp og ananashapå.

Gammel 02-04-09, 17:50   #31
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Dette minner meg om at jeg faktisk hadde glemt at HaPå eksisterte. Ikke savnet med andre ord, men sannelig fikk jeg bittelitt lyst på.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 17:51   #32
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har derimot kvalmende minner fra x antall sommerferier med kneipp og ananashapå.

Mmm, den husker jeg og trodde jeg savnet, men hadde jeg fått smakt den i dag hadde jeg nok blitt en anelse uvel.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 17:54   #33
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Gammel 02-04-09, 18:03   #34
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Så bra for Hapå elskerene.

Kansje jeg skal lage gruppe om å få igjen tine's youghurt som smakte jordbær og ananas?

Gammel 02-04-09, 19:57   #35
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Så bra for Hapå elskerene.

Kansje jeg skal lage gruppe om å få igjen tine's youghurt som smakte jordbær og ananas?

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Det var knallgodt.

Gammel 06-04-09, 22:49   #36
Nesle
Passiv

Standard

Liker Hapå jeg!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.