Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Mimretråd om 80-tallet!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 10:39   #10
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hårspray var et must, og sveisen skulle sprayes FAST oppover ved/bak øret. Venninnen min var så moteriktig at hun, en gang hun mangler hårspray, benyttet LIM for å få sveisen til å sitte. Den satt, for å si det sånn.

Min venninde brukte gilette barberskum istedet for vanlig skum, og mamma`n ble så sint at hu "sprayet" ut hele flaska i do, lite populært...

Jeg sitter og tenket tilbake på alle kvalitetsfilmene fra perioden, St. elmos fire, goonies, Xanadu(kanskje fra 70-tallet, men jeg så den MY!!) 16.candles,
Fame, blues brothers,flashdance, dirty dancing... Grease 2 og footloose må ha også ha kommet på 80-tallet?? KVALITET!!!!!!

(sier kanskje mer om Dvd samlinga mi at de fleste filmene over er kraftig representert i dvdskapet.....)

turi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.