Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sør-england

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-09, 18:04   #1
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sør-england

har noen av dere reisende mennesker forslag til b&b i sør-england, (hastings,bournemouth,eastbourne el.l.) Annen informasjon om å feriere i området mottas også med stor takk. Vi har en uke til rådighet, og vil gjerne innom London tilslutt. En tiåring og en fireåring.Har noen vært i Bath?

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 20:09   #2
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Sør-england

Da jeg var liten, ca 7år, var vi på Isle of Wight. Det husker jeg var helt knall. Vi bodde på camping da.

Vi tok båt over og kom fram midt på natta, fant en stor åker og bretta ut soveposene og la oss ned under åpen himmel på åkeren. Veldig stas.
Spesielt da vi våknet med masse kaniner over hele åkeren.

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 20:13   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sør-england

Åååå! Sør-England. Mimre! Jeg var i West Sussex i et år etter videregående og storkoste meg veldig i Brighton. Isle of Wight er også, som nevnt over et kjempefint sted. Stor opplevelsespark og masse annet å se.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 13:25   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.032
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sør-england

Visit Kent har et bra turistkontor - www.visitkent.co.uk/. Jeg får stadig mailer derfra. Vi var i Bath med barna ifjor - de var 2 og 4, men de syntes nok ikke det var verdens mest spennende sted. Nå var vi bare på dagtur fordi jeg ville på Sally Lunn-huset da. Bristol er nok mer spennende for barn, med all Brunelsakene, båten, vitenskapsmuseum og IMAX-teater.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no