|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fantastiske kaker som er enkle å lage, imponerer alle og kan frysesOm man feks skal stelle i stand konfirmasjon for barnet sitt, mens man er midt inne i bacheloroppgaveskriving så tror jeg det er perfekt å fryse ned kaker i forveien.
![]() |
#22 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Fantastiske kaker som er enkle å lage, imponerer alle og kan frysesBrownies er lett å lage, smaker himmelsk, imponerer alle, og kan fryses. :datapunkt:
![]() |
#23 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Fantastiske kaker som er enkle å lage, imponerer alle og kan frysesInspirert av Ingrid-lille kom jeg på at jeg har oppskrift på en sjokoladerullekake som skal serveres halvfrossen. Enkel og kjempegod! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Fantastiske kaker som er enkle å lage, imponerer alle og kan frysesHvorfor gikk jeg inn her da? |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fantastiske kaker som er enkle å lage, imponerer alle og kan frysesIsets soaked chokolate cake er utrolig god og helt super å ha i fryseren. Jeg fryser den i passe store stykker, og etter noen minutter tining i microen er den bare helt fantastisk. Da er den passe varm, saftig, og glasuren som har trukket inn i kaken smelter. Mmmmm! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|