|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny modell fra Crocs
6,64.
|
|
|
|
#22 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor vil de ikke det? Kan de bestemme slike ting?
|
|
|
#23 |
|
Ekvilist
|
Vi fikk iallefall beskjed om at de ikke ønsket crocs i barnehagen. Tror det ble begrunnet med at ungene snubler i dem og mister dem og sånt. Vi har ikke det problemet med Poden når han bruker de hjemme sommerhalvåret, men det kan jo være at det er annerledes i barnehagen, at han blir mer voldsom. Kanskje noen av de barnehageansatte vi har her på forumet har en mening om crocs i barnehagen?
|
|
|
#24 |
|
Erfaren nok
|
Aldri hørt om. Hos oss har noen crocs, andre ikke. Vi har ikke blandet oss i hva barna har på, så lenge vi ser at de er ok å ha på for ungen.
|
|
|
#25 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ny modell fra CrocsEn fordel med crocs, i motsetning til en del "vanlige sandaler", er at barna lett får de på seg selv. Noe som er en fordel i en barnehage, mener jeg.
|
|
|
#26 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny modell fra CrocsSønnen min har crocs mammoth i barnehagen og ingen har klaget på dem der. Og han er alltid så god og varm på føttene. Rart at de har noe problem med dem.
|
|
|
#27 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men de må jo tenke på sko av typen som den første modellen Crocs som slo gjennom, ikke alle typer sko av merket? Jeg ser absolutt poenget i forhold til disse brede modellene som bare har en stropp bak som ungene kan vippe fram, men de skoene som blir vist her i tråden er da som vanlige sandaler til tross for at de er av merket Crocs?
|
|
|
#28 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny modell fra CrocsDe tror jeg vi må prøve. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
|
|
|
#30 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Ny modell fra CrocsDe så veldig kjekke ut |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Hos oss er det veldig mange barn og voksne som bruker crocs, eldstemann har crocs selv i bhg. Foreldrene hos oss får bestemme selv hva de vil at barna skal ha på beina i bhg. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny modell fra CrocsDe var fine, skal sjekke ut direktelinken |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aldri hørt om, og det var en merkelig begrunnelse synes jeg. I vår bhg har mange barn crocs (Bl.a jentene mine) Det er også mange av de ansatte som bruker crocs på jobb. Jeg hadde nok bedt om en god forklaring på dette forbudet!
|
|
|
|
#34 |
|
Drømmer
|
Sv: Ny modell fra CrocsJeg skjønner godt forbudet på crocs om det er de vanlige som kom for lenge siden med bare en reim bak. Både her hjemme og i barnehagen jeg jobber opplevde vi flere ganger at barna mistet skoene og falt. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Ny modell fra CrocsSå fine de var
|
|
|
#36 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
Vi har der jeg jobbet oppfordret om at man ikke bruker crocs av type cayman ute i sommerhalvåret. Grunnen til det er blant annet at vi har et lite skogholt som en del av uteområdet, og der blir det jo en del kvister og lignende som kan bli sittende fast og lage trøbbel. Vi er ikke særlig fan av slipperser som utesko heller.
|
|
|
#40 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ny modell fra CrocsJeg kunne tenkt meg å bestilt, men poden er midt mellom to Crocs-størrelser nå. 8/9 er akkurat så vidt passelig, mens 10/11 er aaalt for stort...
|
|
![]() |
|
|