Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny modell fra Crocs

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-09, 16:48   #21
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny modell fra Crocs

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Åh, de var stilig! Kanskje noe å vurdere til Poden.

Noen som vet hva dollaren står i om dagen?

6,64.
100 dollar er 664kr. (I følge kalkulatoren på siden til DnbNor)

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 17:05   #22
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

De så fine ut. Kjipt at barnehagen til Poden ikke vil at ungene skal gå med crocs, for det så ut som fine barnehagesko om sommeren.

Hvorfor vil de ikke det? Kan de bestemme slike ting?

Gammel 29-03-09, 17:09   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Hvorfor vil de ikke det? Kan de bestemme slike ting?

Vi fikk iallefall beskjed om at de ikke ønsket crocs i barnehagen. Tror det ble begrunnet med at ungene snubler i dem og mister dem og sånt. Vi har ikke det problemet med Poden når han bruker de hjemme sommerhalvåret, men det kan jo være at det er annerledes i barnehagen, at han blir mer voldsom. Kanskje noen av de barnehageansatte vi har her på forumet har en mening om crocs i barnehagen?

Gammel 29-03-09, 17:14   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk iallefall beskjed om at de ikke ønsket crocs i barnehagen. Tror det ble begrunnet med at ungene snubler i dem og mister dem og sånt. Vi har ikke det problemet med Poden når han bruker de hjemme sommerhalvåret, men det kan jo være at det er annerledes i barnehagen, at han blir mer voldsom. Kanskje noen av de barnehageansatte vi har her på forumet har en mening om crocs i barnehagen?

Aldri hørt om. Hos oss har noen crocs, andre ikke. Vi har ikke blandet oss i hva barna har på, så lenge vi ser at de er ok å ha på for ungen.

Hannah har crocs, eneste jeg har sett nå i vinter er at hun blir litt klam, med ullsokker i. Men nå går vi jo mot vår og tynne sokker/barbeint, så da går det nok bedre også.

(Jeg ville bedt om en begrunnelse kjenner jeg..)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 17:14   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En fordel med crocs, i motsetning til en del "vanlige sandaler", er at barna lett får de på seg selv. Noe som er en fordel i en barnehage, mener jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 18:02   #26
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sønnen min har crocs mammoth i barnehagen og ingen har klaget på dem der. Og han er alltid så god og varm på føttene. Rart at de har noe problem med dem.

Gammel 29-03-09, 18:08   #27
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Men de må jo tenke på sko av typen som den første modellen Crocs som slo gjennom, ikke alle typer sko av merket? Jeg ser absolutt poenget i forhold til disse brede modellene som bare har en stropp bak som ungene kan vippe fram, men de skoene som blir vist her i tråden er da som vanlige sandaler til tross for at de er av merket Crocs?

Gammel 29-03-09, 18:18   #28
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De tror jeg vi må prøve.

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 18:22   #29
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Men de må jo tenke på sko av typen som den første modellen Crocs som slo gjennom, ikke alle typer sko av merket? Jeg ser absolutt poenget i forhold til disse brede modellene som bare har en stropp bak som ungene kan vippe fram, men de skoene som blir vist her i tråden er da som vanlige sandaler til tross for at de er av merket Crocs?

Ja, de kan vel ikke mene alle modeller av merket crocs. Disse for eksempel er jo utmerket til barnehagebruk.

Gammel 29-03-09, 18:40   #30
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

De så veldig kjekke ut

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 05:57   #31
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje noen av de barnehageansatte vi har her på forumet har en mening om crocs i barnehagen?

Hos oss er det veldig mange barn og voksne som bruker crocs, eldstemann har crocs selv i bhg. Foreldrene hos oss får bestemme selv hva de vil at barna skal ha på beina i bhg.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 08:08   #32
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

De var fine, skal sjekke ut direktelinken Sikkert fint å ha som sommersandaler.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 10:52   #33
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Kanskje noen av de barnehageansatte vi har her på forumet har en mening om crocs i barnehagen?

Aldri hørt om, og det var en merkelig begrunnelse synes jeg. I vår bhg har mange barn crocs (Bl.a jentene mine) Det er også mange av de ansatte som bruker crocs på jobb. Jeg hadde nok bedt om en god forklaring på dette forbudet!

Gammel 06-04-09, 18:24   #34
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner godt forbudet på crocs om det er de vanlige som kom for lenge siden med bare en reim bak. Både her hjemme og i barnehagen jeg jobber opplevde vi flere ganger at barna mistet skoene og falt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 19:55   #35
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Så fine de var Kunne jeg absolutt tenke meg å bestille til Ruskesara

Gammel 06-04-09, 20:54   #36
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har der jeg jobbet oppfordret om at man ikke bruker crocs av type cayman ute i sommerhalvåret. Grunnen til det er blant annet at vi har et lite skogholt som en del av uteområdet, og der blir det jo en del kvister og lignende som kan bli sittende fast og lage trøbbel. Vi er ikke særlig fan av slipperser som utesko heller.
I barnehagen der minstemann går har jeg ingen problemer med at han går med crocs ute, for området der består av heller, grus, sand og gress.

Skrubbsår er jo en del av hverdagen med barn, men det er jo greit å oppfordre om å unngå en del pga for dårlige sko?

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:02   #37
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt utsolgt i blå i størrelsen til Poden. Vil ikke ha sorte.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 14:13   #38
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Selvsagt utsolgt i blå i størrelsen til Poden. Vil ikke ha sorte.

Samme her. Også er de for dyre til å slippe toll og tull..

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 14:18   #39
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Samme her. Også er de for dyre til å slippe toll og tull..

Sant, for trøste meg med det.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 14:32   #40
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne tenkt meg å bestilt, men poden er midt mellom to Crocs-størrelser nå. 8/9 er akkurat så vidt passelig, mens 10/11 er aaalt for stort...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.