|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?Ungene synnes ikke laksen var god pga marinaden.
|
|
|
|
#42 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?
Vi så bilen din da vi kom ut fra morgenshopping før jobb, men da rakk vi ikke si hei. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?Noen som vet hva helgeproduktet i Trøndelag er i morgen? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Type R ;)
Nordland er det værtfall pepperbiff. Så blir en kjøre tur på meg i morgen tilig
|
|
|
|
#46 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?Ukens helgetilbud finner du her www.kiwi.no |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?Takk for tips. Tror det blir en tur på Kiwi i morgen tidlig ja. Pepperbiff er jo kjempe godt. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?Pepperbiffen forrige uke var nydelig. I morgene er det kylling her, den hopper jeg over da jeg har fryseren full. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?Er det noe å juble over? Tenk på de som får pepperbiff eller mørbrad. Eller kylling. Gaaaah, jeg hater entrecote.
|
|
|
#51 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?24 pk pepperbiff i fryseren nå |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?Hos vår lokale Kiwi pleier ikke helgeproduktene å forsvinne på fredag. Sist uke handlet vi pepperbiff på lørdag. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, hva bruker man entrecôte til anyway? Som grytekjøtt? Biff? Jeg har faktisk aldri laget noe av det...
Samme her.
|
|
|
|
#54 |
|
Type R ;)
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?her var det hengt opp lapp med max 10 per kunde.
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?Her var det entrecôte, men da jeg var i butikken sto det at de pga problemer med leveransen hadde både entrecôte og ytrefilet av storfe. Jeg kjøpte litt av begge deler, entrecôten kostet jo bare 82 kr kiloen, det er veldig billig (ytrefilet 99 kr). |
|
|
|
|
|
#56 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?det ble en haug pepperbiffer på oss i dag og. Nå skal jeg rydde plass til så og si alle i fryseren!
|
|
|
#57 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?jeg har og lurt på hvor billig dette er? Sånn som pepperbiffen, de er vel 160 gram+ Hva er egentlig kilopris på sånt kjøtt?
|
|
|
#58 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva er helgeproduktet hos Kiwi i dag?14,9 / 160g *1000g = 93,125 pr kilo |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Tåler regn
|
Synes entreote er deilig! Kjøpte (og spiste) pepperbiff for 2 uker siden. Men nå var det slik at det var ikke nok entrecote i butikken. Så vår butikk la ut ytrefilet. Kjøpte 8 stk. Tilbudene kommer jo igjen hver helg, så jeg har en grense for hamstring. |
|
|
|
![]() |
|
|