|
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Å bo i Moss?Moss er noe av det tristeste jeg har vært i. Mer stille og grå by skal man lete lenge etter. Er kun et sted jeg passerer nå. Høl i veien liksom.
![]() |
#2 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Å bo i Moss?
Har ikke vært mye i Moss, men 3 ganger i sentrum. Og jeg har ennå ikke falt for byen, så vi har ikke bestemt oss. Vestfold - ja egentlig gjerne, men vi har så mye familie og venner på denne siden så det blir også litt "feil". Men er enig i at Vestfold generelt er mer tiltalende enn Østfold/Moss.
Ja, jeg har saumfart kartet etter skoler og det virket langt ja...Ikke akkurat gangavstand for barn. Vurderer også Steinerskolen i Moss/Skredderåsen, men den har ikke det beste ryktet. Skal barna begynne på en slik skole, skal det være en god steinerskole... Vel.
Så dere skal flytte til Moss? Hvor? Så fint at denne tråden har bidratt til at mannen din er overtalt.
![]() |
![]() |
#3 |
--
|
![]() Sv: Å bo i Moss?Nærmeste offentlige skole er vel Kambo, så vidt jeg vet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bo i Moss?Ganske sikker på att det er bytårnet |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Å bo i Moss?Sindrome: så du bor i Son ja.
![]() |
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å bo i Moss?Tja, nå er jo ikke Son så stort, så stort sett alle områdene er bra synes jeg. Men jeg er nå innflytter...
![]() |
|
|