Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken hunderase burde vi satse på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-09, 11:38   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken hunderase burde vi satse på?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Så lenge den føler seg trygg, er det ok å ha den der om natta. Men å sitte hele dagen i bur når dere er på jobb synes jeg er hardt.
Vi har 3 hunder. Alle er omplasseringshunder og de hadde "bagasje" med seg.

Det er stor forskjell på omplasseringshunder og en valp.
Jeg har hatt flere omplasseringshunder selv, og hadde aldri puttet noen av dem i bur hvis de ikke viste helt tydelig at de ville det selv.
Han som jeg har nå fikk jeg som valp, han hadde hatt minimal kontakt med mennesker, så for ham var buret trygghet og avslapping når vi forsøkte å tilvenne ham mennesker.
Og om han var i buret når vi var på jobb, so what? Han valgte det selv, døren var åpen, han kunne gå som han ville men valgte altså buret.
De første 2 årene jobbet jeg forresten 4 timer pr dag og, slik at dagene hans ikke ble lange alene.

Emneord
ansvarlig hundehold, hund

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.