Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er 42 stor størrelse på klær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-09, 09:23   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Er 42 stor størrelse på klær?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Like fin som Smilefjes sin kommentar om at hvis man er 180 med lange bein så må man ha anoreksia for å finne bukser.

Denne tråden viser igjen at det er greit å si slike ting om tynne, men man må ikke finne på å si noe negativt andre veien, da får man høre det.

Jeg er også en av de som hadde følt meg diger i str 42. Ca 30 kg til på kroppen hadde blitt mye og det er ca det jeg må opp for å komme i str 42. Jeg har ikke anoreksia av den grunn.

Jeg tror du skal lese innlegget mitt en gang til jeg. Poenget mitt var at om man er 180 og kraftig er det umulig å finne bukser som er lange nok i beina. Det er altså ikke noe problem å være 180 og slank - da er det masse å velge mellom. Det er det også om man er kort og kraftig. Men er man høy og kraftig er det veldig vanskelig.

Jeg kan ikke FATTE hvor det var lite fintfølende for noen som helst?

Om du hadde følt deg for stor i 42 så er jo det null problem du er jo ikke i 42 heller. Det betyr ikke at man er fet i 42 stort sett likevel. Det jeg ønsket å formidle er at nesten ingen som går inn i 42 er så store at de er store som i betydningen at de har et problem som må fikses. Noen er svært slanke og sunne som bare det - det er jo bare kjempeflaks spørru meg. Skulle gjerne vært sånn jeg. Men med årene er jeg blitt litt kraftig og kjempesunn isteden - og det er greit det også. Bortsett fra at det er vrient å finne bukser som sitter riktig da.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.