Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Utdrikningslag i Grenland - trenger tips!!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-09, 22:21   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Utdrikningslag i Grenland - trenger tips!!

Skal arrangere et utdrikningslag i mars, og det ser ut som den opprinnelige planen vår kan bli spolert pga snø.

Noen som har tips til hva vi kan finne på? Porsgrunn, Skien, Bamble, vi kan vel også dra til Larvik hvis det skulle være noe voldsomt spennende der.

Vi har noen småplaner klare for dagen/kvelden, men trenger en "hovedaktivitet".

(Vil ikke skrive hva vi har planlagt i tilfelle den vordende bruden leser her...)

Gammel 14-02-09, 13:47   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utdrikningslag i Grenland - trenger tips!!

Er det type vill, gal og harry, eller mer prektig og skikkelig?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 13:48   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal også arrangere utdrikningslag i regionen, så jeg hiver meg på. Vi har lurt litt på å leie leilighet på Spa-hotellet i Kragerø.

Gammel 14-02-09, 13:55   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke spesielt villt, galt og harry, men ikke helt prektig og skikkelig heller. Hun er ikke så innmari tøff, men kan godt være med på noe morro. Eh, ikke så lett å forklare. Vi har heller ikke tenkt å drite henne noe voldsomt ut, men "litt" som gjør at hun får mye oppmerksomhet, kan hun nok like. Hun elsker å være midtpunktet og få oppmerksomhet, så vi kan ikke finne på noe hun skal gjøre alene heller, liksom.

Gammel 14-02-09, 19:44   #5
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg skal også arrangere utdrikningslag i regionen, så jeg hiver meg på. Vi har lurt litt på å leie leilighet på Spa-hotellet i Kragerø.

Leilighetene er fine, men det er kanskje ikke så mye å finne på i området rundt?

Gammel 14-02-09, 19:54   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Real Villmark i Bamble har kanskje noe? Vet ikke om de har åpent vinterstid da.
http://www.realvillmark.no/index.php...er/forside.php

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 20:01   #7
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror villmarksleieren i luksefjell er åpen hele året. http://www.luksefjell.com/ Hundesledekjøring høres morsomt ut. Trugestafett kan sikkert bli gøy på et utdrikningslag.

Gammel 15-02-09, 19:50   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg tror villmarksleieren i luksefjell er åpen hele året. http://www.luksefjell.com/ Hundesledekjøring høres morsomt ut. Trugestafett kan sikkert bli gøy på et utdrikningslag.

Takk for godt forslag.

Kaija, skal se på din link nå.

Gammel 15-02-09, 20:59   #9
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg var i utdrikkingslag i fjor vinter. Da var vi i fritidsparken og hadde "vinterleker". To lag:aking (i unnarennet), oppgaver på diverse poster og curling. Vi leide curlingbanen og fikk med to instruktører. Det var så moro, mye gøyere enn jeg hadde trodd på forhånd. Og ikke dyrt.
Det ble mye moro for alle sammen, og de som ikke kjente så mange rakk å bli godt kjent med alle, stor suksess. Vi grillet ostesmørbrød til lunsj i en av lavvoene.

Bruden ankom på ski, og vi hadde satt opp banner med tittel på vinterlekene. Hun hadde rååsa heldress og fluffy ørevarmere. Ikke så voldsom fan av utkledning egentlig, men det var bare søtt egentlig.

(På kvelden hadde vi jentefest med koldbord, Singstar og utdrikkingsleker. Veldig kjekk kveld. )

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 21:37   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Er det curlingbane der? På isstadion, eller? Og unnarenn, er det hoppbakke der og?

Gammel 16-02-09, 17:50   #11
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Standard

Jepp, det er hoppbakke der. Og curlingbanen er innendørs. Der leier man hele banen og får med instruktører og utstyr. Utrolig moro og suse bortover isen der altså.

Gammel 16-02-09, 18:03   #12
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Kult! Husker du noe om hvor mye det koster?

Gammel 20-02-09, 15:04   #13
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Standard

Tror det var 200 per pers for curlingen, da hadde vi hele banen i tre timer. Rågøy!

Gammel 20-02-09, 15:38   #14
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Ok, takk.

Gammel 22-03-09, 23:35   #15
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Nuppa, i går hadde vi utdrikningslaget vårt, og det var inspirert av deg, ja! Vi hadde trekamp. Quiz, curling og singstar. Det var VELDIG gøy å curle, faktisk. Nesten så jeg kunne tenkt meg å begynne med det på fast basis.

Gammel 22-03-09, 23:40   #16
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nuppa, i går hadde vi utdrikningslaget vårt, og det var inspirert av deg, ja! Vi hadde trekamp. Quiz, curling og singstar. Det var VELDIG gøy å curle, faktisk. Nesten så jeg kunne tenkt meg å begynne med det på fast basis.

Det fant jeg også ut, da jeg prøvde curling! Måtte jammen spise i meg alle uttalelser om "fjern sport"...

Gammel 22-04-09, 23:41   #17
lisa75
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2009
lisa75 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Absolutt beste tips på et utdrikningslag er å ta en fotoshoot i studio, ble gjort i et utdrikkingslag jeg var i nylig.

Sist redigert av torsk : 23-04-09 kl 00:11. Årsak: Fjernet link.
lisa75 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.