Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Blå under øynene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-09, 13:46   #1
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Blå under øynene

Ja jeg er jo bikket over de 30, så nå kommer alderdommen snikende. Jeg er så blå under øynene, og nå er folk begynt å kommentere det. Det er ikke så kjekt. Jeg sover rundt 6-7 timer hver natt, spiser 3-4 måltider pr dag, men drikker kanskje litt lite vann. Kjøpte noe greier for øynene, men de hjelper ikke. Hva kan gjøres for å få bort slike stygge blåmerker??

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 13:48   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blå under øynene

Jan Thomas anbefaler hemoroidekrem. Jeg har ikke forsøkt. Total eye care fra Dermalogica har jeg og den synes jeg er bra. Å ligge med agurk på øynene kan også friske opp slitne øyne.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 13:53   #3
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Blå under øynene

Takker for tips, men denne blåheten har jeg ikke hatt før. Det er ikke pent.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 14:15   #4
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.866
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blå under øynene

Spørs om du må ty til en concealer da?

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 19:30   #5
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Blå under øynene

Operasjon kanskje?

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 20:26   #6
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blå under øynene

Hvis du drikker for lite vann kan det være grunnen til at du har mørke ringer under øynene. Det er et tegn på at man begynner på bli dehydrert.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 20:36   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blå under øynene

6-7 timer søvn er kanskje ikke nok?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 20:38   #8
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blå under øynene

Prøver du å si at jeg har vært gammel hele mitt liv?

Jeg har enda ikke finni noe kur mot det, men det blir kanskje noe annet hvis det er noe som har kommet nå.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:48   #9
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Blå under øynene

Jeg er blitt blå de 2 siste årene, så jeg vet ikke jeg. Prøve mer vann var et lurt tips.

Takker for alle tips.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 16:27   #10
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blå under øynene

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jan Thomas anbefaler hemoroidekrem. Jeg har ikke forsøkt.

Det kan tynne ut huden, så det er vel helst i krisetilfeller det er greit.

Jeg har samme problemet jeg og. Har ikke funnet noen kremer som har virket enda. Bruker consealer fra YSL og den dekker litt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 17:59   #11
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blå under øynene

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.


Jeg har enda ikke finni noe kur mot det, men det blir kanskje noe annet hvis det er noe som har kommet nå.

Mørke ringer under øynene KAN være et symptom på lavt stoffskifte. Tipper det er grunnen til at du har det, trøtt...

Ellers er lite søvn enda mer klassisk grunn til ringer under øynene. 6-7 timers søvn per døgn vil jeg tro ikke er nok, uten at jeg skal være altfor påståelig.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 18:30   #12
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blå under øynene

Hm, jeg har bikket 40, sover kanskje 4 - 5 timer i døgnet om jeg er heldig - men finnes ikke blå under øynene. Tror ikke det har noe med alder å gjøre...

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 20:30   #13
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Blå under øynene

Babe: jeg vil ha hud som en 20 åring jeg Hadde ikke slike blå ringer før, og når folk kommenterer det så blir jeg flau og synes det er ekkelt.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no