Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hey U! Buggistreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 10:26   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hey U

Oi... Jeg kom plutselig til å tenke på at vi kanskje ikke kjenner Eddie særlig godt. Enn om han er en slik legemann som faktisk er stolt av Buggen sin og gjerne vil ha et sånt møte?

Kanskje han er alenefar og satser på å møte sin nye utkårede på buggismøtet?

Eddieboy, ikke finn din utkårede på Buggistreff, kom på vårt ullvottmøte i stedet! Og om du ikke har spesielt varme følelser for ullvotter, så kan vi vurdere å tromme sammen et joggeskomøte til våren.

Gammel 18-12-06, 10:43   #22
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Dåktåren vil kanskje prøve å lege de med "Buggissyken"???

Gammel 18-12-06, 10:49   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forøvrig ingen Buggis, men har vært på buggistreff!

Gammel 18-12-06, 10:55   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*foreslår at Ru bannes på livstid på grunnlag av dette*

Gammel 18-12-06, 10:57   #25
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

*foreslår at Ru bannes på livstid på grunnlag av dette*

Det synes jeg var å gå litt for langt! Vi kan heller gi henne en advarsel ...

Men skjer det igjen, ja da er det rett ut!

Gammel 18-12-06, 10:58   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun bør hvertfall settes i karantene. Smitteeffekten kan være horribel.

Gammel 18-12-06, 11:00   #27
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jupp. Folk som har samme vogn, parkdress, uniform, -you name it- møtes og rusler en tur i det fine været slik at alle kan se at her kommer det mennesker som liker akkurat de samme tingene.

Dette gir meg litt ekle assosiasjoner til par som går på søndagstur i like grilldresser

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har forøvrig ingen Buggis, men har vært på buggistreff!

:smekk på fingrene:

Gammel 18-12-06, 11:02   #28
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun bør hvertfall settes i karantene. Smitteeffekten kan være horribel.

Smitter det?
Det tviler jeg på! Da burde jeg vel ha merket noe, siden jeg møtte henne for noen uker siden. Kjenner ingen symptoner!

Gammel 18-12-06, 11:14   #29
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

: blåser på alle sammen :

Jeg synes dog Buggisen ser ut som en rullator og det er en av de verste vognene jeg har prøvd.
Jeg tror ikke smittefaren er så veldig stor!

Gammel 18-12-06, 13:25   #30
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, buggis ser ut som en rullator og er en av de beste vognene jeg har prøvd.

Men jeg går ikke på buggistreff.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 13:41   #31
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Buggistreff.

Da går det for langt da..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 13:42   #32
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Robina er litt kul
Standard

Verden er rar.

Gammel 18-12-06, 13:47   #33
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robina, her.

Verden er rar.

Jammen er det det ja..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 14:02   #34
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal vi virkelig begynne sånn som inne på krangle-NM altså? :skjønneratjegkanskjevirkerlitthårsår,men...:

Tråder som "hvilke barneting synes du er for jævlig stygge" eller "hvilken vogn er mest harry av simo og brio" er bare så slitsomme. Jeg slår et slag for at vi dropper sånne ting her inne. Dissing av folk som har vært eller vil på buggistreff, ullvotttreff, sitrontreff, dåktårtreff eller odd molly-treff er IKKE LOV :streng:

Gammel 18-12-06, 14:37   #35
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg disser akkurat de jeg vil disse. Spesielt når folk gjør dissbare ting. Buggistreff er dissbart, det får buggisnerdene leve med.

Gammel 18-12-06, 14:39   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Skal vi virkelig begynne sånn som inne på krangle-NM altså? :skjønneratjegkanskjevirkerlitthårsår,men...:

Tråder som "hvilke barneting synes du er for jævlig stygge" eller "hvilken vogn er mest harry av simo og brio" er bare så slitsomme. Jeg slår et slag for at vi dropper sånne ting her inne. Dissing av folk som har vært eller vil på buggistreff, ullvotttreff, sitrontreff, dåktårtreff eller odd molly-treff er IKKE LOV :streng:

Jeg syns ikke denne tråden var så dissete jeg da. Jeg syns den var morsom. Den har ikke noe med nm å gjøre for min del.'

Men selvfølgelig, om noen føler seg støtt, så kan jeg godt la vær. Jeg bare ser på dette som et sted der man ikke trenger å være så veldig Politisk Korrekt til en hver tid. Og om jeg er litt morsom på bekostning av buggistreffende mødre, matlagende koner eller rettskrivingseksperter, så er det ikke en veldig alvorlig sak fra min side.

Gammel 18-12-06, 14:40   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg disser akkurat de jeg vil disse. Spesielt når folk gjør dissbare ting. Buggistreff er dissbart, det får buggisnerdene leve med.

Eller så kan jeg si slik som sitronen gjør.

Gammel 18-12-06, 14:41   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

De som vil gå på Buggetreff regner jeg med kan gjøre det selv om jeg vil ha mitt eget ullvott-treff?

Gammel 18-12-06, 14:43   #39
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Det må være lov til å himle, rolle, rofle og dulte når det er snakk om at folk vil treffes fordi de eier samme type vogn. Jeg himler faktisk over at folk kjenner til mange forskjellige navn på barnevogner, jeg.

Gammel 18-12-06, 14:44   #40
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hei, hei, jeg er for all del ikke støtt!! Eller disset, for den saks skyld. Men når fler og fler liksom skal riste på hodet og knise av disse "buggisnekene" eller "ullvottfjolsene", får jeg bare litt emmen smak i munnen. (Altså ikke sitronsur...)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.