Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-09, 15:01   #15
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg synes faktisk det er utrolig rart at folk enda i 2009 tror at det er så stor forskjell på mennesker som kommer "nordfra" og "sørfra". At man nordpå skal være mere opptatt av å være mann, og at kvinnene skal være skikkelige husmødre.. tøys og tull ! Og jeg syntes også at hun som går å leter etter feil som mannen har gjort , er helt håpløs, og det samme med han der ungkaren med snusleppa som bor hjemme. Men, jeg er faktisk helt sikker på at slike "prakteksemplarer" finner man over alt i Norge, både sørpå, vestpå, ja til om med i Oslo !
Er nesten forundret over at det har blitt laget ett program fra Nord-Norge som viser at folk bor i normalt fine hus og ikke falleferdige rønner, og at det er filmet flott natur i flott vær, og ikke bare vind og kuling på havet !

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.