Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne vårsko uten hæl!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-09, 00:40   #41
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å finne vårsko uten hæl!!

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Du er sikkert sånn som meg, og trenger vel da hæl på ca. 6 cm eller under det, for å fungere normalt.

Noe som ligner på dette:

Rund tå og "snellhæl" er veldig fint.

Disse var lekre.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 00:52   #42
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du sikker på at du ikke kan bruke hæl? Grunnen til at man ikke kan det er som regel at hælen gjør at all tyngden ligger fremme på foten, og hvis man kombinerer dette med spisse sko, får stortåa et voldsomt press som ikke er heldig. Men hvis man fjerner presset på stortåa kan man godt ha hæler. (Men selvfølgelig, mange kan ikke gå med høye hæler pga bekken ol)

Disse skoene tror jeg feks er greie å gå i hvis man har problemer med selve foten.

NB! Jeg liker de ikke, altså. Jeg ville bare ha et bilde som viste hva jeg mente.

Gammel 20-03-09, 02:33   #43
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Disse var lekre.

De er på tilbud på EuroSko i disse dager. 299,-

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 09:04   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg er veldig glad i denne typen sko. Men det er kanskje heller ikke midt i blinken for hæl-damer

Sånne har jeg hatt, me jeg syns problemet med Dr. Martens er at de er så utrolig tunge!

Jeg følger ivrig med i denne tråden,for jeg trenger noen midt i mellom-sko selv. El Naturalista er ikke min greie, jeg syns de er groteske.

Hva med snellehæl da, Polyanna? Jeg har noen støvletter med ca 3 cm snellehæl som er rålekre. Det ser ut som man har høye hæler, men føles som å gå forholdsvis flatt. Det samme med endel sko med kilehæl eller litt platå. Er sålen tykk foran foten foran kan hælen være ganske høy, uten at høydeforskjellen for selve foten er det. Hvis du skjønner min klønete forklaring.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 09:17   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter: De dr.martensskoene over her er tunge, men disse er ikke tunge

Dr. martens har ganske mange sko med denne hælen.

Gammel 20-03-09, 11:00   #46
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Glitter: De dr.martensskoene over her er tunge, men disse er ikke tunge

Dr. martens har ganske mange sko med denne hælen.

Det har du nok rett i. Det er de med tykk gummisåle som er kjempetunge.

De du viser der syns jeg ikke var så fine.

Gammel 20-03-09, 11:02   #47
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg overlever tunge sko fordi jeg synes de er så fine

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 11:04   #48
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Det gjorde jeg også, helt til jeg fikk bekkenløsning.

Gammel 20-03-09, 11:07   #49
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Disse er absolutt ikke høye, altså, det bare ser slik ut pga vinkelen. Også er de himmelsk myke å gå i. (Er det galt av meg å ønske meg disse også, når jeg allerede har et par i gult? )

Oj, snasne! Hvor kan jeg enklest finne disse i Oslo? Pris?

Gammel 20-03-09, 11:08   #50
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Oj, snasne! Hvor kan jeg enklest finne disse i Oslo? Pris?

Dette ble litt rotete, men jeg mente altså de Camperskoene som Veronal la inn bilde av.

Gammel 20-03-09, 11:23   #51
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Dette ble litt rotete, men jeg mente altså de Camperskoene som Veronal la inn bilde av.

Tror de koster ca 1200,- på www.lillevinkelsko.no .

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 12:22   #52
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DISSE synes jeg var kjempefine *ønsker seg*

Gammel 20-03-09, 12:23   #53
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Sv: Hjelp meg å finne vårsko uten hæl!

De var kjempesøte!

Gammel 20-03-09, 13:20   #54
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har disse i den lyse fargen (fikk ikke til å legge inn bilde i tråden). De er mye nettere "live" enn de ser ut på bildet og utrolig deilige å gå i.

Gammel 20-03-09, 14:04   #55
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Disse fra sportmann er og litt fine synes jeg...

Gammel 20-03-09, 14:47   #56
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Fra B-Young (bilde fra www.cacaosko.no)

Fra Caprice (bilder fra www.cacaosko.no)

Kjempefine!

Jeg er sånn som TROR at jeg har lyst gå i sko med hæler, men så får jeg det ikke helt til.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 19:25   #57
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kilehel, er løsningen Polyanna, du får fordelt tyngden på hele foten og det er helt annerledes å gå med enn vanlige høye heler.

Gammel 23-03-09, 00:09   #58
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takker for tips, alle sammen!

Nå må jeg fordøye, og så er det å manne seg opp til faktisk å gå ut og handle. :hater å shoppe:

Gammel 23-03-09, 00:14   #59
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Takker for tips, alle sammen!

Nå må jeg fordøye, og så er det å manne seg opp til faktisk å gå ut og handle. :hater å shoppe:

vi må få høre hva det blir til da, om du finner noen sko, om du går barbeint eller kanskje i Crocs ;-)

(selv sliter jeg også med å finne sko, jeg skulle gjerne ha brukt mer hæler, men det er ikke MEG og dessuten er jeg ikke veldig flink på hæler heller. - det går nok mye i joggesko-aktige greier sånn til hverdags)

Gammel 01-04-09, 20:52   #60
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått Clarks-katalog i posten idag...

Blir disse for snille? Finnes i sort, grønn og lysrosa også, modellen heter High Spice

Eller disse, finnes også i brunt. Modellen heter un poem

Disse heter Chalk Stone og finnes også i rødt og den samme lyse fargen som over:

De har noe Clarks hos brandos.no (som jeg aldri har handlet fra, forøvrig), men aner ikke om de har disse modellene da.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.