|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() ElkjøpIdag har jeg kjøpt et vaffeljern på Elkjøp. Det er et Wilfa WAD-518, farge hvit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: ElkjøpDet er billigere i nettbutikken ja. Prøver alltid å prute litt på prisen om det er dyrere varer, og som regel så går de litt ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Elkjøp
Søren også.... må tydeligvis lære jeg da... grmmmff.... Trodde ikke pruting var noe vi kunne gjøre her i landet. Så enfoldig er jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: ElkjøpMen har ikke de sånn 30 dagers prisgaranti? I så fall er det jo bare å hen vise til at de selger det samme vaffeljernet i sin nettbutikk til mindre pris, og kreve å få tilbake mellomlegget?
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke den garantien gjelder nettbutikker, det gjelder utsalgssteder. Eller så kunne de jo ikke operert med forskjellige priser i nettbutikken sin og i butikken. Og det stemmer at Elkjøp kan ha rimeligere priser eller spesielle nett tilbud som ikke finnes i butikkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
Jeg var inne på Elkjøp sine sider nå. Der kan jeg betale for vaffeljernet over nettet og to timer etterpå kan jeg gå til nærmeste butikk og hente varen. Da er det jo fra samme lager som jeg kjøpte mitt vaffeljern. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ElkjøpPå Elkjøp kan du levere tilbake selv om emballasjen er ødelagt. En kan jo til og med returnere produktet etter 29 dagers bruk om en vil. Ta med kvitteringen og gå tilbake til Elkjøp. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
elkjøp, vaffeljern |
|
|