Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Elkjøp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-09, 15:01   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Elkjøp

Idag har jeg kjøpt et vaffeljern på Elkjøp. Det er et Wilfa WAD-518, farge hvit.

Jeg sjekket flere vaffeljern på nettet igår, blant annet på elkjop.no. Der sto dette vaffeljernet med pris på 399,- for det hvite. Et jern i børstet stål kostet kr. 549.

Så dro jeg til Elkjøp her i byen idag. Der fant jeg det vaffeljernet som jeg så for kr. 399,- på internettsidene. Men når jeg kom dit ble jeg usikker på om det var dette. Jeg valgte å kjøpe det hvite. Kommer hjem og finner at vaffeljernet jeg kjøpte var det som sto oppført å koste kr. 399,- på internett, men kostet nå 549,- kr på butikken. Er det noen av dere som vet om det er ulike priser på internett og i butikken? Nå har jeg pakket ut vaffeljernet såklart og kastet emballasjen...., men jeg kan jo evnt. gå ned og krangle litt om prisen... Reklamen deres sier jo: Det er dumt å betale for MYE

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 15:03   #2
Klatremus
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Elkjøp

Det er billigere i nettbutikken ja. Prøver alltid å prute litt på prisen om det er dyrere varer, og som regel så går de litt ned.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 15:04   #3
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Klatremus, her.

Det er billigere i nettbutikken ja. Prøver alltid å prute litt på prisen om det er dyrere varer, og som regel så går de litt ned.

Søren også.... må tydeligvis lære jeg da... grmmmff.... Trodde ikke pruting var noe vi kunne gjøre her i landet. Så enfoldig er jeg

Gammel 19-03-09, 15:04   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har lavere priser på nettbutikken ja, blant annet pga. lagerkostnader.

Gammel 19-03-09, 15:05   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Men har ikke de sånn 30 dagers prisgaranti? I så fall er det jo bare å hen vise til at de selger det samme vaffeljernet i sin nettbutikk til mindre pris, og kreve å få tilbake mellomlegget?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 15:09   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men har ikke de sånn 30 dagers prisgaranti? I så fall er det jo bare å hen vise til at de selger det samme vaffeljernet i sin nettbutikk til mindre pris, og kreve å få tilbake mellomlegget?

Tror ikke den garantien gjelder nettbutikker, det gjelder utsalgssteder. Eller så kunne de jo ikke operert med forskjellige priser i nettbutikken sin og i butikken. Og det stemmer at Elkjøp kan ha rimeligere priser eller spesielle nett tilbud som ikke finnes i butikkene.

Du har jo 30 dagers returrett, så da går du tilbake og sier du vil levere det, også kan du prøve å få samme prisen på det du allerede har kjøpt, så får du bare penger tilbake. Går de ikke med på det, så bare leverer du det tilbake og får igjen alt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 18:01   #7
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Tror ikke den garantien gjelder nettbutikker, det gjelder utsalgssteder. Eller så kunne de jo ikke operert med forskjellige priser i nettbutikken sin og i butikken. Og det stemmer at Elkjøp kan ha rimeligere priser eller spesielle nett tilbud som ikke finnes i butikkene.

Du har jo 30 dagers returrett, så da går du tilbake og sier du vil levere det, også kan du prøve å få samme prisen på det du allerede har kjøpt, så får du bare penger tilbake. Går de ikke med på det, så bare leverer du det tilbake og får igjen alt.

Jeg var inne på Elkjøp sine sider nå. Der kan jeg betale for vaffeljernet over nettet og to timer etterpå kan jeg gå til nærmeste butikk og hente varen. Da er det jo fra samme lager som jeg kjøpte mitt vaffeljern.

Siden jeg har ødelagt emballasjen så kan jeg neppe angre nå, men faderullan så irriterende....

Gammel 19-03-09, 18:11   #8
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har flere ganger fått det til samme pris som i nettbutikken når jeg har påpekt det før kjøp.

Gammel 19-03-09, 19:34   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Elkjøp kan du levere tilbake selv om emballasjen er ødelagt. En kan jo til og med returnere produktet etter 29 dagers bruk om en vil. Ta med kvitteringen og gå tilbake til Elkjøp.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
elkjøp, vaffeljern

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.