|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#422 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: "Da damene dro" på tv2
Det betyr vel ganske mye dersom du baserer selvbildet ditt på at "dette er vanskelige greier. Dette er det bare JEG som kan. Mannen min, stakkar, han finner ikke frem og tilbake på en vaskebøtte! Det er bra at har MEG!"
![]() |
#423 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Da damene dro" på tv2Jeg gleder meg til kjekkasen Kjell(?) skal krangle med mor om bryllupsklær... |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: "Da damene dro" på tv2Jeg syns det var helt forferdelig med han lille Sander.. stakkars stakkars liten. Hadde jeg hatt et barn som var så knyttet til meg så hadde jeg aldri dratt vekk så lenge og latt et kamerateam ta over hjemme.. tydelig at han ble sterkt preget av det..
![]() |
#426 |
Glad
|
Enig, lurer på om hun ser det selv nå i ettertid, hvor dominerende og selvgod hun fremstår.
![]() |
#427 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Da damene dro" på tv2Jeg er ikke uenig i det dere skriver, men alle har vel noen mindre sjarmerende sider, og jeg skal vedde på at TV2 vet å bruke det for alt det er verdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
ctrl+z
|
Det er klart, men denne omtalte dama er ganske så over the top. Min mann ubrøt: "Gud, jeg er glad jeg ikke er gift med henne!" Det tok jeg som et kompliment.
![]() |
#429 |
ctrl+z
|
Men altså, han ble ikke overlatt til naboen. Det var faren han var sammen med og de ser da ut til å ha hatt det veldig så fint. Kommentaren til faren i etterkant, om at mødre automatisk har bedre bonding med barna gjorde meg bare lettere oppgitt. Det kommer jo selvsagt an på hvem som tilbringer mest tid med nevnte barn.
![]() |
#430 |
Ustabil
|
![]() Sv: "Da damene dro" på tv2Klart at TV2 har valgt ut de personene som det ble mest underholdning av. Så jo f.eks. i går da de kom tilbake, der var det mange folk vi ikke har sett noe til på TV. Noen har kanskje ikke ønsket det, men det er sikkert også en god del helt vanlige familier som det ikke ble nok underholdning av å vise på TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Ustabil
|
Jeg tror faren har rett i at det er lettere for mødre å få tilknytning til barna mens de er små. Nettopp fordi at det er mødre som har lengst permisjon, mødre som ammer, mødre som har vært gravide, og så videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Møllspist fletthurpe
|
ja ikke sant.. arg.. kvinnfolk..
![]() |
#433 |
Møllspist fletthurpe
|
absolutt ikke noe å si på det, for det er verdifull tid sammen med pappaen det der.. men du så jo hvordan gutten har slitt med dette. med tisse og bæsjeuhell, ikke ville sove alene, stress osv.. det er jo ikke godt for han..
![]() |
#434 |
Bedreviter
|
Jeg ville ikke ha overlatt ungene mine til et reality show. Punktum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Ustabil
|
Jeg mener at lille Sander antagelig var den av ungene vi har sett i det programmet som hadde det best. Han var nært knyttet til faren, og faren har vist ekstrem tålmodighet med gutten. En del av de andre ungene virket som de knapt nok kjente fedrene sine, og DA syns jeg det er litt rått å reise i fra dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Slike reaksjoner kan kommer etter et samlivsbrudd også. Jeg gråt veldig da sambo kom hjem fra 6 mnd i utlandet. Gravid og greier og da jeg så han igjen klarte jeg ikke ta meg sammen, jeg burgråt midt på flyplassen. Det ble for sterkt å se han igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() |
#438 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: "Da damene dro" på tv2Det var helt forferdelig å se på, sånn som hun gikk huset etter i sømmene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Whatever, never mind
|
Nå har jeg ikke sett på denne serien så jeg vet ikke om dette stemmer; Men hvis man har lagt opp familielivet etter at man er fullstendig uunnværlig og at familien bare vil falle sammen dersom man er borte en uke så er det nok ikke så kjekt å komme hjem igjen og se at det ikke stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Da damene dro" på tv2Jeg reagerte også først veldig negativt på henne som gikk gjennom alt i huset. Men programmet er tross alt lagd for underholdning - ikke bare for å vise et vanlig liv. Kan godt være hun faktisk er kontrollerende, men jeg tror det er minst like sannsynlig at hun er blitt oppfordret til å "gå gjennom huset" når hun kom hjem av tv-folkene for å understreke det de har valgt å vise fra denne familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|