Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 00:13   #861
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Jeg har fått min første røde noensinne!!

Gammel 16-03-09, 00:13   #862
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ca 70% sjangs for at mine barn skal få astma, allergi eller tilsvarende.
(arv og sånne teite ting spiller inn)
Jeg har 3 barn som har og har hatt astma, allergi og eksem i varierende grad.
(fra alvorlig astma til lett eksem)
Det er helt klart vaksinene sin skyld, for arv er jo bare noe man får når noen dør er det ikke?

Gammel 16-03-09, 00:14   #863
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det er helt klart vaksinene sin skyld, for arv er jo bare noe man får når noen dør er det ikke?

Ja, det er jo gamle penger og kunst åsånn det :blondie:

Gammel 16-03-09, 00:14   #864
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Det er helt klart vaksinene sin skyld, for arv er jo bare nor man får når noen dør er det ikke?

Selvsagt. Min alvorlig astmadatter fikk riktignok astma FØR hun ble vaksinert, men det er sikkert fordi kroppen hennes skjønte at moren kom til å vaksinere etterhvert uansett.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:15   #865
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Egentlig fikk du ikke svi, det er bare en cover up fra myndighetenes side, da de hadde hemmelige drugs i vannet ditt.

Tusen takk for oppklaringen.

Men egentlig burde jeg blitt sur, for nå må jeg vel innse at jeg er ikke så smart som jeg trodde en liten stund. :furte:

Gammel 16-03-09, 00:15   #866
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Du leser visstnok ikke det vi skriver. Ingen har sagt at du kvalifiserer til diagnosen. (med mindre du har skrevet den siden)

Kanskje jeg misforstod, men nå leser jeg litt fort i svingene her. Det ble liv i leiren etter denne linken ja Hvorfor harpe seg slik opp over dette egentlig? Man MÅ ikke tro på et kvekk av det de skriver heller.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:16   #867
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Kanskje jeg misforstod, men nå leser jeg litt fort i svingene her. Det ble liv i leiren etter denne linken ja Hvorfor harpe seg slik opp over dette egentlig? Man MÅ ikke tro på et kvekk av det de skriver heller.

Nei, man MÅ ikke det - heldigvis kan jeg tenke selv og bruke litt sunn fornuft.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:16   #868
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Selvsagt. Min alvorlig astmadatter fikk riktignok astma FØR hun ble vaksinert, men det er sikkert fordi kroppen hennes skjønte at moren kom til å vaksinere etterhvert uansett.

Mmm og min fikk kikhoste. Det var nok garantert at kroppen skjønte at jeg ville være slem med den, så derfor smittet den seg selv slik at hun skulle bli sterkere av å være syk i 4-5 måneder.

Gammel 16-03-09, 00:16   #869
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Må man ikke?? Trodde den linken var obligatorisk på medisinstudiet og noe man virkelig burde vite ang. vaksiner jeg

Gammel 16-03-09, 00:17   #870
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei. Men det er trist å vite at noen faktisk blir villedet til å tro det.

Imma er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:17   #871
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Men du tror vel på det, siden du frekventerer slike sider? Eller ler du like høyt som oss og legger det ut for humorens skyld? Eller, skulle det faktisk bevise at konspirasjonsteorier om vaksiner faktisk har noe for seg?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:17   #872
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for oppklaringen.

Men egentlig burde jeg blitt sur, for nå må jeg vel innse at jeg er ikke så smart som jeg trodde en liten stund. :furte:

Så, så. Det er jo ikke så rart, disse myndighetene kan få hvem som helst til å feile.

Gammel 16-03-09, 00:19   #873
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Ikke du, de som har skrevet det som står i linken(e).
Jeg har forresten lest de. Underholdningsverdien er stor, men kan ikke hjelpe for at jeg får en emmen følelse av tristhet inni meg, når det går opp for meg at noen faktisk sluker dette.

Ja men hvis du tror jeg sluker det, så er jo det helt opp til deg hva du skal tro da. Jeg vet hva jeg sluker og ikke sluker. Denne linken var litt av alt, men at jeg sluker den er å ta litt hardt i

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:21   #874
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Ja men hvis du tror jeg sluker det, så er jo det helt opp til deg hva du skal tro da. Jeg vet hva jeg sluker og ikke sluker. Denne linken var litt av alt, men at jeg sluker den er å ta litt hardt i

Jeg synes også denne linken var litt av alt. Litt av alt innenfor mange psykiske lidelser.

Gammel 16-03-09, 00:21   #875
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var godt å høre .

Imma er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:22   #876
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Men du tror vel på det, siden du frekventerer slike sider? Eller ler du like høyt som oss og legger det ut for humorens skyld? Eller, skulle det faktisk bevise at konspirasjonsteorier om vaksiner faktisk har noe for seg?

Tar det med en klype salt. Men jeg imponert over at de gidder å spekulere i alt dette, innrømmer det.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:24   #877
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Kråka, når skal du begynne å høre på sunn fornuft? Seriøst ment altså.

Gammel 16-03-09, 00:27   #878
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Kråka, når skal du begynne å høre på sunn fornuft? Seriøst ment altså.

Men hvem sitter på den sunne fornuften da? Du, jeg, legene??
Vanskelig.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:28   #879
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Tar det med en klype salt. Men jeg imponert over at de gidder å spekulere i alt dette, innrømmer det.

Ja, det er jeg også, at noen faktisk tror på det de skriver er intet mindre enn fantastisk. Jeg leste en del der inne, og det er jo ikke måte på hva myndighetene vil oss vondt med. Ny ID-kort med chip blant annet. Og utdanning er visst fordummende.
Videre har man Bilderbergers generalplan for Norge, som Jensemann forøvrig er med på å sette ut i livet. Ja, så er det gode gamle innsiderjobben 9/11 og at Norges bank lurer oss hver eneste dag!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 16-03-09, 00:30   #880
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

ja det var mye rart. Jeg fant endelig ut hvor vaksinemotstandere på dib har funnet kildene sine fra. Mange sitater var klippet rett ut fra siden.

Kråka er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.