Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk ukorrekte barnesanger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-09, 12:32   #10
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politisk ukorrekte barnesanger?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hm, jeg forklarer meg åpenbart dårlig, hva er det du ikke skjønner? Jeg reagerer på at du skriver at en rasistisk sang ikke passer inn i din bydel (hvor jeg tipper det er en del med innvandrer bakgrunn?). Hvorfor rasistiske sanger ikke passer inn i flerkulturelle Norge. Jeg synes ikke de passer inn noe sted. Det er ikke slik at rasisme er ok så lenge de som ikke rammes lytter. Og mørkhudede er ikke nødvendigvis bare de som reagerer, vi er mange som ikke er mørkhudet som lar oss støte av rasisme.

Selvsagt passer den ikke inn noen steder, og jeg skrev at det var en fæl sang, så du ikke det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.