|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Hva slags badetøy foretrekker du? | |||
Trådløst |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,83% |
Vanlig bikini uten for mye stoff |
25 | 20,83% |
Bikini med mye stoff |
23 | 19,17% |
Bikinioverdel og shorts |
15 | 12,50% |
Badedrakt |
40 | 33,33% |
Badedrakt med lange ermer og bein |
1 | 0,83% |
Våtdrakt |
2 | 1,67% |
Kun bikinitruse |
1 | 0,83% |
Tankini eller annet som Elinblu ikke vet hva er |
8 | 6,67% |
Jeg bader aldri |
2 | 1,67% |
Pass dine egne komplekser! |
2 | 1,67% |
Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Bikinioverdel og bokser/hipster.
![]() |
#22 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg foretrekker sports badedrakter ( den må gå sammen på ryggen vist ikke får jeg noia) og bruker det inne. Bruker bikini på stranden men tror jeg har lyst på Tankini neste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Blir litt spesielt med meg som har kun ett bryst. Jeg bruker spesialsydd badedrakt og bikini. Bikinien har et stoffstykke under bikinien slik at den ser ut som en badedrakt på avstand. Jeg kan brette stoffstykket opp når jeg skal sole meg. Flott på stranda. I svømmehallen bruker jeg badedrakten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?
Ja huff, det gjorde jeg og.
![]() |
#26 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Så ikke at burka var foreslått. Men, jeg bruker badedrakt på stranden og bikini i hagen (godt gjemt) for at magen også skal få litt sol. Ellers liker jeg ikke å vise valkene mine. Men badedrakten skjuler egentlig ingenting sånn helt forutenom strekkmerkene da. Men jeg velger å late som jeg er en vakker svane likevel.
![]() |
#27 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg ville nok også foretrukket burka, men bruker badedrakt på hytta og i svømmehallen. Jeg soler meg aldri, og er uinteressert i om magen får sol, siden den skjules ellers ogdå.
![]() |
#28 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg foretrekker en skikkelig bikini, for da får jeg den støtten puppene mine trenger. Jeg har til gode å finne en badedrakt som gir samme støtte selv om det hadde vært praktisk å skjule magen litt.
![]() |
![]() |
#30 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Vanlig bikini uten for mye stoff. Er jeg på usjenert sted kaster jeg gjerne overdelen også, både under soling og bading.
![]() |
#31 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Strand:
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?
Jeg bruker BH under badedrakten. Jeg har mest sannsynlig de største puppene i verden, så om jeg ikke har BH så er puppenen mine all over the place ... Funker greit.
![]() |
#35 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg liker best bikini, mye pga puppene her og gitt..
![]() |
#36 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg bruker badedrakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Hvis svømming er prioritet for badingen foretrekker jeg en god badedrakt uten alt for mye stoff, men som gir god støtte og som sitter godt. Hvis det er snakk om stranda om sommeren hvor jeg ikke skal svømme langt, men plaske sammen med ungene og stadig veksler mellom å være i vannet og på stranda foretrekker jeg bikini og hipster. Da synes jeg Arena-badedrakta blir litt ukomfortabel. Jeg liker å bade, jeg liker å være på stranda med ungene og jeg har ingen komplekser lenger i forhold til å gå i bikini på strand. Jeg hadde komplekser for dette i mange år, men etter å ha fått ekstra kilo, bedre selvtillit og flere strekkmerker har jeg et totalt avslappet forhold til det og det føles veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg bruker bikini med vanlig bikinitruse. Har lyst på hipsters/boxer, men er alltid for seint ute. Jeg har også lyst på badedrakt til å bruke i svømmehallen, men jeg er litt treig med å handle. Jeg har ikke noe problem med å vise meg i bikini selv om jeg har 4 svangerskap bak meg.
![]() |
#39 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Jeg bruker bikini. Krysset ikke av på undersøkelsen din, for bikiniene jeg bruker er vanlige, hverken mye eller lite stoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?Bikini. Vanlig sådan. Ikke tanga.
![]() |
|
|