Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Folks forhold til banning i dag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 12:00   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Åååååå Jeg har fått en bås! Grilldress, harry, banning, enkel i toppetasjen og dårlig ordforråd -der har dere meg!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 12:07   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Åååååå Jeg har fått en bås! Grilldress, harry, banning, enkel i toppetasjen og dårlig ordforråd -der har dere meg!

Åh, meg ... også ... ??

Gammel 12-03-09, 13:20   #3
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns egentlig dere tar litt urettferdig rotta på Tito her nå, altså. Jeg er ikke enig med alt som ble sagt i HI, og har nok sagt Herregud tilogmed hjemme hos Tito, men jeg syns det er litt unødvendig å henge seg så opp i hvordan det ble formulert, i steden for å konsentrere seg om det tråden handlet om. Jeg ville absolutt blitt stolt av mitt barn om hun verbaliserte det som jeg mener er rett, og forkastet det jeg mener er galt, det betyr jo at jeg har klart å lære henne mitt verdisyn, som jeg har anstrengt meg for å gi henne. Og å si at man skal plukke av henne å si ting til jevnaldrende fordi hun kanskje ikke vil bli likt, syns jeg er både opprørende og trist. Jeg vil gjerne lære mitt barn det absolutt motsatte, at det er viktig å stå på sitt, og ikke utslette seg selv i kampen for å bli likt (som jeg gjorde da jeg var preteen/tenåring, og som gjorde at jeg f.eks begynte å røyke).

Jeg er enig i at tonen og overdrivelsene var litt ukloke, men det må vel være lov å innse at man formulerte ting litt uklokt, og så moderere seg? Det virker som det er et forbud her, og dere sier at det å moderer seg senere er enda verre. Jeg skjønner det ikke, det må da være lov å skrive noe som man selv forstår/tenker er lurt, innse at andre tolket det på en annen måte, og så endre/moderer. Eller er det enda en uskreven regel her som jeg ikke har forstått?

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 12-03-09 kl 13:22. Årsak: skrivefeil
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.