|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Folks forhold til banning i dagÅååååå |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Folks forhold til banning i dag
![]() |
![]() |
#3 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Folks forhold til banning i dagJeg syns egentlig dere tar litt urettferdig rotta på Tito her nå, altså. Jeg er ikke enig med alt som ble sagt i HI, og har nok sagt Herregud tilogmed hjemme hos Tito, men jeg syns det er litt unødvendig å henge seg så opp i hvordan det ble formulert, i steden for å konsentrere seg om det tråden handlet om. Jeg ville absolutt blitt stolt av mitt barn om hun verbaliserte det som jeg mener er rett, og forkastet det jeg mener er galt, det betyr jo at jeg har klart å lære henne mitt verdisyn, som jeg har anstrengt meg for å gi henne. Og å si at man skal plukke av henne å si ting til jevnaldrende fordi hun kanskje ikke vil bli likt, syns jeg er både opprørende og trist. Jeg vil gjerne lære mitt barn det absolutt motsatte, at det er viktig å stå på sitt, og ikke utslette seg selv i kampen for å bli likt (som jeg gjorde da jeg var preteen/tenåring, og som gjorde at jeg f.eks begynte å røyke).
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 12-03-09 kl 13:22. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|