Sv: Siv Jensen
Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.
Eg har mange, mange gongar prøvd å diskutere politikk med FrP-arar, men dei fleste av dei vil ikkje diskutere den generelle politikken. Det einaste dei agiterer med er a) at dei stemmer Frp for å "protestere" mot andre parti, b) at dei ikkje har sett seg så grundig inn i politikken, men at Frp vil senke skattar og avgifter og sånn eller c) at Frp er dei einaste som vil "kaste ut" innvandrarar. Heilskapen i politikken ser ikkje ut til å interessere dei.
Du kjenner meg veldig dårlig dersom du trur eg ikkje vil diskutere politikk med FrP-arar. 
... og nei, eg har ikkje så veldig respekt for ein motpart som ikkje argumenterer for seg, men som berre står standhaftig på at "FrP er best, ingen protest". Det ligg ikkje så langt frå sandkassestadiet det heller.
Så fordi du oppfatter FrP-ere som en sandkasse-motstander, så går du til personangrep og karakteristikker i stedet for å diskutere sak? Og da var du "bedre" enn dem på hvilken måte..? Eller viser du bare at tanketomhet eksisterer i alle politiske leire?
|