Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 21:07   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg har mange, mange gongar prøvd å diskutere politikk med FrP-arar, men dei fleste av dei vil ikkje diskutere den generelle politikken. Det einaste dei agiterer med er a) at dei stemmer Frp for å "protestere" mot andre parti, b) at dei ikkje har sett seg så grundig inn i politikken, men at Frp vil senke skattar og avgifter og sånn eller c) at Frp er dei einaste som vil "kaste ut" innvandrarar. Heilskapen i politikken ser ikkje ut til å interessere dei.

Du kjenner meg veldig dårlig dersom du trur eg ikkje vil diskutere politikk med FrP-arar.

... og nei, eg har ikkje så veldig respekt for ein motpart som ikkje argumenterer for seg, men som berre står standhaftig på at "FrP er best, ingen protest". Det ligg ikkje så langt frå sandkassestadiet det heller.

Så fordi du oppfatter FrP-ere som en sandkasse-motstander, så går du til personangrep og karakteristikker i stedet for å diskutere sak? Og da var du "bedre" enn dem på hvilken måte..? Eller viser du bare at tanketomhet eksisterer i alle politiske leire?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.