Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 22:02   #11
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg snakker høyt med meg selv når jeg er alene. Og svitsjer gjerne over på engelsk. Kan ha lange samtaler/diskusjoner med meg selv.

Trodde jeg var alene om å gjøre slike sære ting jeg... Det aller verste er at jeg også kan finne på å gjøre det når jeg er ute og går alene helt uten å tenke meg om.

En annen ting om meg selv er at jeg nesten ikke greier å bytte ting jeg feks har fått til tulla eller meg selv som ikke passer eller jeg ikke liker det. Det er bare så vidt jeg greier å bytte størrelse, bytte til en annen vare greier jeg sjeldent uten å få skikkelig dårlig samvittighet. Hvorfor aner jeg rett og slett ikke. Jeg lar av en eller annen grunn heller gaven bli liggende så og si ubrukt om det er klær det er snakk om, som om DET er noe bedre.

Sist redigert av Luvi : 07-03-09 kl 22:12.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.