Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Hvor dumt er det å drikke juice for småbarn?

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 12:06   #29
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dumt er det å drikke juice for småbarn?

[quote=Hasselnøtt;1531727]Hadde du lest mitt hovedinnlegg, hadde du skjønt at jeg ikke er redd for at ungene skal tørste ihjel. Imidlertid har jeg nettopp satt microlax på lillesøster fordi hun ikke har vært på do på fire dager, og til tross for fiberrik kost, frukt og grønt, ikke banan, nesten ikke melk osv osv osv inkludert lactulose, trenger hun masse VÆSKE. Punktum. Hun drikker selvsagt vann også. I aller høyeste grad.[/quote

Det var ikke ditt innlegg jeg siktet til. Laktulose trenger masse væske for å fungere, så da er det viktig med et høyt inntak. Det er helt sikkert uansett bare er for en periode til hun er i gjenge igjen. Hvis hun tygger tyggegummi, kan det jo være et poeng å la henne tygge V6 e.l. inne i mellom for å øke pH'n i munnen. Lykke til!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.