Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem ringes det til ved sykdom?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 16:08   #41
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?

Når jeg ringer(på jobb i barnehage) så ringer jeg det nr som står først dersom foreldrene ikke har gitt noen spesifikk beskjed om hvem de ønsker skal bli oppringt først. Jeg har iallefall ingen bevisst tanke om at jeg skal ringe mor først.

Når det gjelder mine egne barn, så er det meg som blir oppringt, dette fordi mannen er student og dermed ikke alltid tilgjengelig, det kommer sikkert til å bli endret når han en gang i fremtiden er ferdig å studere.

Gammel 05-03-09, 16:17   #42
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

De ringer alltid til meg.
Om de ikke får taki meg har de nummeret til barnas morfar.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 17:12   #43
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Da ringes det til meg.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 17:20   #44
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bhg ringer meg først. Jeg er lærer i ungdomsskolen, og bruker spørre eleven hvem av foreldrene de vil jeg skal ringe.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 17:24   #45
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Der jeg jobber ringer vi først til den forelderen som står først på lista. Hver gang. Om ikke annen beskjed er gitt da.

Gammel 05-03-09, 17:25   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har ringt oss begge så vidt jeg vet.

Som lærer har jeg først ringt den jeg tror er nærmest og ellers der jeg får svar.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 17:38   #47
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min har blitt oppringt én gang, fordi guttungen sa at det var han som hadde bil den dagen. Ellers ringer de meg, både skole, sfo og barnehage.

Gammel 05-03-09, 17:42   #48
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg jobbet i barnehage ringte jeg den som hentet oftest.

Gammel 05-03-09, 18:15   #49
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Tja... De har ringt meg, men det har vel vært fordi de har visst at mannen min ikke har vært tilgjengelig. Ellers sier vi gjerne fra på morgenen om hvem det bør ringes til hvis det er noe. I hvert fall hvis vi har mistanke om at de kanskje kan komme til å ringe.

Dersom jeg må ringe pga sykt barn i barnehagen ringer jeg den av foreldrene jeg tror det er lettest å komme i kontakt med og som lettest kan komme og hente barnet.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 18:51   #50
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

De ringer meg. Jeg jobber en km fra skolen og mannen 2 mil.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:04   #51
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

I barnehagen her har de spurt om hvem som skal ringes først. Vi har oppgitt mannen fordi han stort sett er i umiddelbar nærhet til barnehagen, i motsetning til meg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:44   #52
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meg. Det sier seg selv egentlig.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:45   #53
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Avdelingen til snuppa ringer til meg -på interntelefonen.
Ansatte på avdelingen til lilleprinsen prikker meg på skuldra og sier "synes ikke du også han ser litt sjaber ut i dag? Vil du ta tempen på han selv?"

:ansatt i samme barnehage som jeg har ungene mine:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:20   #54
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det er veldig sjelden og veldig lenge siden de har ringt fra barnehagen om å hente, men jeg mener de har ringt både meg og mannen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:20   #55
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Det er nok jeg som blir ringt først, men mannen blir ringt litt oftere nå i det siste.

I forhold til elevene mine pleier jeg å spørre hvem jeg skal ringe til. Det varierer litt hvem det blir. Noen ganger velger jeg den foreldren jeg vet snakker norsk, noen ganger den som jeg vet er hjemmeværende og noen ganger får vi ikke tak i noen....

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:39   #56
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

De ringer til begge to, av og til gir vi beskjed om hvem de skal ringe til ved forverring den aktuelle dagen/uka.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:56   #57
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er alltid jeg som leverer og henter, så de ringer til meg.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 21:08   #58
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Nå er det så sjeldent at de har behøvd å ringe oss, så det blir litt vanskelig å føre noe form for statistikk. Jeg har gidd beskjed om at begge kan ringes, men så fremst ikke sambo er på reise så er han den som alltid har telefonen innen rekkevidde.

I barnehagen der jeg jobber er det litt hipps om happs hvem vi ringer. Vi ringer den vi tror har mulighet for å hente raskest.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 21:10   #59
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi måtte skrive på et skjema hvem de skulle ringe først, og det er meg, siden jeg jobber nærmest.

Gammel 05-03-09, 21:11   #60
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ped.leder, og når jeg har behov for å kontakte foreldrene, så ringer jeg som regel den jeg føler det er lettest å få tak i. Man ønsker jo ikke å sitte evigheter i telefonen, for å prøve det ene nummeret etter det andre...
Ringer vel også oftere den man har mest kontakt med ved henting/levering...noen ganger er det far, andre ganger er det mor

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.