|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Når jeg ringer(på jobb i barnehage) så ringer jeg det nr som står først dersom foreldrene ikke har gitt noen spesifikk beskjed om hvem de ønsker skal bli oppringt først. Jeg har iallefall ingen bevisst tanke om at jeg skal ringe mor først.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer alltid til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Da ringes det til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Bhg ringer meg først. Jeg er lærer i ungdomsskolen, og bruker spørre eleven hvem av foreldrene de vil jeg skal ringe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De har ringt oss begge så vidt jeg vet.
![]() |
#47 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Mannen min har blitt oppringt én gang, fordi guttungen sa at det var han som hadde bil den dagen. Ellers ringer de meg, både skole, sfo og barnehage.
![]() |
![]() |
#49 |
trøtt
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Tja... De har ringt meg, men det har vel vært fordi de har visst at mannen min ikke har vært tilgjengelig. Ellers sier vi gjerne fra på morgenen om hvem det bør ringes til hvis det er noe. I hvert fall hvis vi har mistanke om at de kanskje kan komme til å ringe.
![]() |
#50 |
navnet sjemmer ingen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer meg. Jeg jobber en km fra skolen og mannen 2 mil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
*_*
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?I barnehagen her har de spurt om hvem som skal ringes først. Vi har oppgitt mannen fordi han stort sett er i umiddelbar nærhet til barnehagen, i motsetning til meg.
![]() |
![]() |
#53 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Avdelingen til snuppa ringer til meg -på interntelefonen.
![]() |
![]() |
#54 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Det er veldig sjelden og veldig lenge siden de har ringt fra barnehagen om å hente, men jeg mener de har ringt både meg og mannen.
![]() |
#55 |
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Det er nok jeg som blir ringt først, men mannen blir ringt litt oftere nå i det siste.
![]() |
#57 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Det er alltid jeg som leverer og henter, så de ringer til meg.
![]() |
#58 |
awesom
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Nå er det så sjeldent at de har behøvd å ringe oss, så det blir litt vanskelig å føre noe form for statistikk. Jeg har gidd beskjed om at begge kan ringes, men så fremst ikke sambo er på reise så er han den som alltid har telefonen innen rekkevidde.
![]() |
#60 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Jeg er ped.leder, og når jeg har behov for å kontakte foreldrene, så ringer jeg som regel den jeg føler det er lettest å få tak i. Man ønsker jo ikke å sitte evigheter i telefonen, for å prøve det ene nummeret etter det andre...
![]() |
|
|