Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Spørsmål om innrapportering

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 21:34   #301
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Joda, men det vil vel alltid være flere som sender deg enn meg anyway og når mitt panel lyser helgrønt fra to tråder, så er det en heller sjelden, meget sjelden affære.

Gammel 04-03-09, 21:36   #302
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Fy steike for en gjeng her inne, HERREGUD!!

Sist redigert av Kråka : 04-03-09 kl 21:45.
Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:36   #303
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Joda, men det vil vel alltid være flere som sender deg enn meg anyway og når mitt panel lyser helgrønt fra to tråder, så er det en heller sjelden, meget sjelden affære.

Mulig det er sjeldent i ditt panel, men i mitt panel er det ganske vanlig uten at jeg tolker det dithen at alt jeg sier og mener er opplest og vedtatt som sannheten!

Gammel 04-03-09, 21:37   #304
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men nå snakket vi ikke om deg.

Gammel 04-03-09, 21:37   #305
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde tenkt å grønnprikke deg pga en meget eh..treffende...kommentar i en annen tråd nå nylig, men det gikk ikke. Helt tydelig at jeg prikker for lite.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:38   #306
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Nei, så hvem snakker vi egentlig om her? Ja sånn uten å si det mener jeg!

Gammel 04-03-09, 21:40   #307
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Gammel 04-03-09, 21:40   #308
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Rine, Rine, Rine; sånne innrømmelser må du ikke komme med, det vil bare ødelegge ryktet ditt. :erfaren:

Gammel 04-03-09, 21:40   #309
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Utfra mitt kontrollpanel var jeg litt morsom i omega3-trolltråden og har vært ganske treig siden.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 21:44   #310
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rine, Rine, Rine; sånne innrømmelser må du ikke komme med, det vil bare ødelegge ryktet ditt. :erfaren:

Ooops! (Vel, et hvert innlegg som får meg til humre høyt for meg selv fortjener en grønn en- du får ha den til gode. )

Ut fra mitt kontrollpanel (nå skal alle dele "panelet" med hverandre, ikke sant? ) har jeg vært litt morsom i denne tråden (ikke klok, men morsom) men jeg har også hintet litt for mye.

Sist redigert av rine : 04-03-09 kl 21:53.
Gammel 04-03-09, 21:50   #311
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Du skal få se på mitt panel du, Sitron. Da snakker vi meslinger altså.

Da har du vel ikke vaksinert kontrollpanelet ditt heller, da.

Gammel 04-03-09, 21:51   #312
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Gammel 04-03-09, 22:02   #313
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen tåler visst ikke en spøk.

Gammel 04-03-09, 22:03   #314
Plastilina
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2009
Plastilina er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Morsomt at trollet har vært innom tråden og vært like uvitende om saken som mange andre

Plastilina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 22:03   #315
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Nei, noen tåler ingenting på dette forumet skal jeg si deg!

Gammel 04-03-09, 22:04   #316
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snøskred, her.

Morsomt at trollet har vært innom tråden og vært like uvitende om saken som mange andre

Hva skulle hun gjort, da? Lagt seg flat og sagt: "Sorry altså, jeg lover å slutte, jeg skal bare ha bittelitt mer medlidenhet først?"

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 22:05   #317
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Du har jammen fått med deg mye du, tross din korte periode her inne.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 22:06   #318
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Du har jammen fått med deg mye du, tross din korte periode her inne.

Kanskje til og med mer.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 22:07   #319
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

:lest:

Gammel 04-03-09, 22:07   #320
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Hva skulle hun gjort, da? Lagt seg flat og sagt: "Sorry altså, jeg lover å slutte, jeg skal bare ha bittelitt mer medlidenhet først?"

Here we go again....
Kan vi ikke la trollet hville i fred nå? Mye artigere å fjase med andre ting....meslinger f.eks.
(Sorry, Kråka.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.