|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan modder lese PM?Ja, det var i grunn bare det jeg lurte på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan modder lese PM?Jeg har hørt rykter om at det går an. Jeg har vært modde på en annet forum, men visste ikke hvordan jeg eventuelt skulle gjøre det. Så det kan hende at det bare er et rykte om at det faktisk er mulig.
|
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kan modder lese PM?Når jeg var modde på et annet forum var det i allefall ikke mulig. Mulig admin hadde tilgang, det husker jeg ikke.
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kan modder lese PM?Hvis jeg ikke husker helt feil så er det bare admin som kan lese PM-er. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan modder lese PM?Denne problmstillingen har vært oppe en gang tidligere. Jeg mener å huske konklusjonen er at modder kan lese prikkene våre, dersom det er akutelt å bruke dem i innrapporteringssaker - altså om man må veie en brukers ord opp mot andres ord o.l.
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Kan modder lese PM?Jeg påstod for litt siden at jeg ikke kunne se hva folk har svart i spørreundersøkelser, men fikk da vite at jeg i prinsippet muligens kan det likevel. Så jeg skal være litt mer forsiktig nå, og si at dersom jeg har adgang til å lese PM-er, så vet jeg i alle fall ikke hvordan man gjør det.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Kan modder lese PM?Mens vi snakker om administratorer. Hvem er denne Einar? Jeg har sett navnet hans med hjerter bak over hele forumet, men aldri selve mannen. Er han et veldig lekkert spøkelse eller noe sånt? :nysgjerrig: |
|
|
|
#11 |
|
Ekvilist
|
Sv: Kan modder lese PM?
Einar er vår aller beste venn.
Har ikke rine vært paranoid, så skal man sagtens sørge for at hun blir det.
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Ja, han har jeg også lurt litt på..
Ikke så veldig paranoid egentlig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kan modder lese PM?PM ligger vel i databasen, og der har vel neppe moddene tilgang. I hvert fall er det slik i Phpbb forumene.
|
|
|
#16 |
|
Halloen!
Det var også en spøk, men nå var det sikkert mange nysgjerrige modder som ikke kunne dy seg, tenker jeg. :Mohahaha: Sist redigert av rine : 04-03-09 kl 16:29. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan modder lese PM?Slettet alle pm fort som fy jeg nå |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kan modder lese PM?Jeg mener HP sa de kunne lese PM-er, men det krever en del arbeid så sjelden det blir gjort.
|
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Dette tror og håper jeg er feil. Slik jeg husker det har HP sagt at det finnes et eller annet man kan innstalere for å kunne lese PM, men at man ikke har valgt å gjøre det. Slik du framstiller det her så virker det som om PM faktisk blir lest.
|
|
|
#20 |
|
Live and let live
|
Sv: Kan modder lese PM?Det er teknisk mulig fordi alt ligger i databasen, men vi har ikke noe grensesnitt for å gjøre det. Av prinsipp ønsker vi ikke å ha det.
|
![]() |
|
|