Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Spørsmål om innrapportering

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 23:34   #101
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Det er vel sånn at troll blir redde av slike tråder? :håper:

Eller fungerer de som for?

:hoppet over kapittelet om troll i psykologiboka:

Gammel 03-03-09, 23:34   #102
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Takk skal dere f(piip) meg ha - nå sitter jeg og gauler "det bor et troll på Senja" her.

I Senja, Inagh, ikke på.

Gammel 03-03-09, 23:34   #103
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Uffda Inagh. Du kan få "Når trollmor har lagt sine elleve små troll" av meg i stedet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:34   #104
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Troll kan være underholdende. Men dette trollet er bare trist.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:34   #105
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Kanskje jeg burde ha lyttet til magefølelsen fra starten av i stedenfor forumfølelsen?
Åh jeg håper jeg tar feil i hva jeg tror enda mer nå!

Gammel 03-03-09, 23:35   #106
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå føler jeg meg teit her altså. Vel, men merk emneordene .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:35   #107
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hva er trolling? : dum som tre brød:

Like dum som Hondacrv; hva er trolling?

Gammel 03-03-09, 23:35   #108
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan det virkelig være mulig ? Har elendig trollradar jeg også...

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:35   #109
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

To PC'er kanskje?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Meg og HP er pålogget samtidig. Når svigerinnen min er her er vi tre fra forskjellige IP-er. Man kan være på to ulike nettlesere på samme maskin også ...

Jeg var så naiv at jeg trodde at man ikke klarte og logge seg inn på et forum flere enn en om gangen, fra samme IP. Jaja, man lærer noe nytt hver dag. :dobbeltnaiv:

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:36   #110
Lita
Passiv

Standard

:nysgjerrig:

Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:36   #111
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

I Senja, Inagh, ikke på.

Beklager så mye. Synger herved videre: "det bor et troll i Senja..."

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Uffda Inagh. Du kan få "Når trollmor har lagt sine elleve små troll" av meg i stedet.

Åh - takker.

Gammel 03-03-09, 23:37   #112
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Tre hoder.

I alle dager, hvordan kunne jeg unngå å se det?

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:37   #113
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Eller fungerer de som for?

:hoppet over kapittelet om troll i psykologiboka:

Jeg aner ikke hva troll spiser jeg, altså. Men de er fryktelig sultne vet jeg.

Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:38   #114
Nebbia
Passiv

Standard

44 personer inne i en tråd som handler om rykter og sladder. Dette forklarer størrelsen på Se og Hørs opplag.

Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:39   #115
Frantzen
Passiv

Standard

Pøsj. Se og Hør er ingenting i forhold til dette.

Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:39   #116
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes egentlig bare det hele er kjedelig, men skjønner at slike trolltråder kan være veldig sårende for noen som føler seg lurt, eller -enda verre- for noen som virkelig har vært gjennom tøffe ting selv og derfor føler ekstra med troll som finner på både det ene og andre.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:41   #117
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Godt å se at det ikke bare er meg. Jeg har skrevet i tråden, men med bismak i munnen.

Gammel 03-03-09, 23:42   #118
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

44 personer inne i en tråd som handler om rykter og sladder. Dette forklarer størrelsen på Se og Hørs opplag.

Joda, det pirrer nok nysgjerrigheten og sensasjonslysten også, men om dette stemmer, så treffer det jo litt nærmere hjemme enn det man leser i Se & Hør. Føler meg veldig sjelden lurt av sladrepressen, mens jeg liker å tro at man kan stole på det folk forteller på forum. Mulig jeg er/har vært litt naiv, ja.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:50   #119
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Godt å se at det ikke bare er meg. Jeg har skrevet i tråden, men med bismak i munnen.

(iallefall hvis det skulle vise seg å ikke stemme)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 23:53   #120
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg har ikke skrevet i den i det hele tatt nettopp pga. det skurrer litt for mye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.