Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-09, 00:06   #201
Holca
Nybegynner

Holca sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Holca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Disse eggene klarer jeg ikke ett av engang. Utrolig kvalmende

Holca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 00:08   #202
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gulpet i meg 3 stk i dag.
Poden resignerte halveis i sitt. Pysa.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 00:10   #203
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må si jeg er imponert over hvor mye dere klarer å trykke i dere altså. :kvalm:

Gammel 01-03-09, 00:11   #204
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brukte hele dagen da.. er da iherdig!

Men kjenner jeg ikke er så fysen på det nå. Så mulig det fungerte prevantivt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 00:34   #205
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hva er det inni disse eggene da?

Orker ikke lese hele tråden for å finne det ut. Den var så sinnsykt lang! Om påskegodt liksom.

Gammel 01-03-09, 00:41   #206
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn kvalmende hvitt gugge, minner om fluffy kinderegg-fyll.

Gammel 01-03-09, 00:46   #207
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Gode, men kvalmende. Holder med ett sånn av og til.

Gammel 01-03-09, 00:49   #208
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

De er sikkert supergode, men hørtes litt kvalmt ut og ja. 4, 5, 6, 7 hele pakker som gravid leste jeg tidlig i tråden. Hello Moses sier jeg bare. :spy:

Gammel 01-03-09, 00:50   #209
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

De er sikkert supergode, men hørtes litt kvalmt ut og ja. 4, 5, 6, 7 hele pakker som gravid leste jeg tidlig i tråden. Hello Moses sier jeg bare. :spy:

Gammel 01-03-09, 10:11   #210
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg klarte forresten å stå i mot å kjøpe egg i går.

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 10:13   #211
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg også, jeg la en pakke nedi handlevogna men tok den ut igjen. Men jeg hadde ikke lyst på dem allikevel, så jeg måtte ikke oppdrive så veldig mye viljestyrke, akkurat.

Gammel 01-03-09, 10:22   #212
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg hadde veldig lyst på, men tanken hva trener kunne finne på å si om jeg skulle ha nok en uke med grisete kosthold var nok for meg. Har fått tilgivelse for de to som har vært med et klart: NÅ HOLDER DET! fra mannen.

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 10:30   #213
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, det skal fader ikke være lett! Jeg må jo stramme opp litt her og der til bikinisesongen, så nå er det slutt for min del også, i tillegg til at jeg må trappe opp treninga. Synd jeg ikke kan stramme inn løshuden på magen ved hjelp av trening, det skvipet der må jeg gå rundt med i mange måneder til enda.

Gammel 01-03-09, 10:31   #214
Skvetten
Passiv

Standard

Huff ja, ikke sant. Jeg er så spent på hva de sier i Oslo jeg.

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 10:32   #215
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, det blir sannelig spennende! Jeg skulle vært på konsultasjon forrige uke men utsatte det, og ventetiden på operasjonen er på 4 måneder på Aleris, så jeg håper å få gjort det rett over jul eller noe. Må vente en stund pga. minsten.

Gammel 01-03-09, 10:34   #216
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg skal den 19. mars. Er helt i fyr og flamme men vet ikke helt hva jeg kan forvente. Krysser bare fingrene for at jeg får i løpet av sommeren for da er jeg klar til Oslo marathon 27. september.

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:22   #217
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

:sporer tråden tilbake til eggene:

I kveld har jeg satt ny personlig rekord. Jeg spiste 3, på rappen. Hadde klart 4 hvis ikke gubben hadde spist det.
Så nå lurer jeg på hva som er galt med meg, jeg har aldri klart å spise mer en 1 før.

Gammel 01-03-09, 23:25   #218
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg skal den 19. mars. Er helt i fyr og flamme men vet ikke helt hva jeg kan forvente. Krysser bare fingrene for at jeg får i løpet av sommeren for da er jeg klar til Oslo marathon 27. september.

Spennende, krysser alt jeg har for deg.

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

:sporer tråden tilbake til eggene:

I kveld har jeg satt ny personlig rekord. Jeg spiste 3, på rappen. Hadde klart 4 hvis ikke gubben hadde spist det.
Så nå lurer jeg på hva som er galt med meg, jeg har aldri klart å spise mer en 1 før.

Hyl, jeg blir kvalm bare jeg leser dette.

Gammel 01-03-09, 23:27   #219
lykkeliten
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
lykkeliten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Disse har jeg ikke smakt før. Tror jeg må gjøre det imorgen. Jeg er så godtesjuk nå, og her er alle skap tomme

lykkeliten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 23:33   #220
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hyl, jeg blir kvalm bare jeg leser dette.

Jeg og. Jeg skjønner ikke hva som gikk av meg.
Rett før jeg gikk løs på eggene spiste jeg en krokantrøffel samt smågodt. Det er jo nesten som om jeg skulle ha pica eller noe slikt.

Emneord
himmelsk eggeterapi, livsfarlig

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.