|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årHverken mannen eller jeg er spesielt stedsbundne, så det tror jeg hadde gått helt greit. Jeg har familie på Østlandet, så det hadde nok vært mer fristende å bo der, men Nord- Norge hadde også gått greit, iallfall om det bare var for ett år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
En som trener
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årSånn i prinsippet tror jeg at jeg kunne likt det, men jeg tror jeg hadde taklet mørketiden i nord og alt regnet og lavtrykket på vestlandet dårlig. Jeg får hodepine av lavtrykk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årNår det var bare meg så var ikke det noe problem. Det har jeg også gjort, men med barn er jeg mer tvilende på å flytte for bare et år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årOm motsatt del av landet er Oslo, kunne jeg godt bodd der for et år. Hadde ikke flyttet nordover, synes 'mørketiden' er tung nok her. Nå er det nok ikke så aktuelt å flytte innenlands, jeg kunne godt tenkt meg et par år i utlandet, i forbindelse med jobb, men LøveMannen har ikke lyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årFør barn kunne jeg godt flyttet nordover for et års tid, sikkert mer også. Men ikke nå. Hvis vi skulle flyttet nå ville det vært for et år i utlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJeg er veldig stedbundet og måtte nok følt en slags tilhørighet for å kunne trives. Er veldig fjernt for meg å skulle bo et år i Kristiansand eller Gjøvik f.eks. Hva pokker tar man seg til der liksom?
![]() |
#27 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJeg bor i motsatt del av landet. Har ikke bodd hjemme siden 1996. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJa, jeg har jo bodd i tre byer i Norge som student og ett år i utlandet.
![]() |
#29 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årDet kunne jeg godt ha gjort, og jeg tror egentlig jeg/vi kommer i den sitasjonen om 1.5 år, men da flyttet vi forhåpentligvis ikke bare for 1 år.
![]() |
#30 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJa, det kunne jeg gjort! Men jeg hadde nok flyttet for mer enn et år, det er jo knapt tid til å få pakket ut alt
![]() |
#31 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett år
Assa, vi har liv vi som bor i Kr.sand også!
![]() |
#32 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årDet kunne jeg godt ha gjort |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett år
![]() |
#34 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJeg har bodd i så godt som alle deler av landet i oppveksten, så jeg tror jeg har den kulturforståelsen som trengs, thank you very much. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Einsam
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJeg vet heller ikke om jeg ville tatt med ungene bare for et år når de er så små, men jeg selv kunne fint gjort det. Vi flyttet til ukjent sted for noen år siden, kjente ikke en sjel her. Trives veldig godt, men tror ikke jeg ville revet opp ungene for en kortere periode nå når eldste har begynt på skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Peppy!
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årDet hadde vært uaktuelt. Jeg grøsser ved tanken. Det er fordi jeg ikke vil bo noe annet sted enn Oslo så lenge vi skal bo i Norge. Dersom vi imidlertid snakker om å flytte til andre siden av jordkloden ville jeg vært entusiastisk. Jeg har veldig lyst på noen år i utlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årLett som en plett. I hvert fall så lenge jeg visste det var midlertidig.
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årDa eldste var litt over året flyttet vi til Gjøvik. Der bodde vi i to år, mens mannen gikk på skole. Jeg var ung mor, og hadde problemer med å finne min plass der oppe. Jeg lengtet fryktelig hjem, og hatet Gjøvik intenst. Så begynte jeg å ta lillegutten med i åpen barnehage, og jeg fikk en ny verden. Der var vi noen mødre som fant hverandre, og vi møttes en kveld hver fjortende dag, der vi utvekslet sladder ol. Samtidig som vi jo fortsatte å møtes 3 dager i uken i åpen barnehage. Jeg begynte også på rideskolen, etter at minstegutten ble født. Der fikk jeg også ny omgangskrets.
![]() |
|
|