Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.
Og du poengterer igjen og igjen at du ikke har forstått noe av diskusjonen, ikke tatt til deg noe fakta eller informasjon, ikke fundert eller reflektert over om du kan ha tatt feil eller bør revurdere holdningen din, du svarer fullstendig usaklig, oppgir ikke kilder, oppgir totalt lite troverdige kilder og gjentar alt som et mantra uten å tenke over at folk har motbevist det du framlegger. Bare at du igjen, så sent i diskusjonen, drar fram autisme og kreft er jo intet mindre enn fantastisk. Og du oppgir ikke kred ved å svare sarkastisk, du bare undergraver din egen troverdighet enda mer.
Jeg synes absolutt du bør flytte fra dette forumet og over på NM og DIB, tror du passer bedre der.
Jager du meg bort? 
Jeg har lest linkene dere bedrevitere har lagt ut jo, men jeg løper ikke til helsesøster av den grunn. Mine og flere andre også ønsker ikke gi MMR. Er det så vanskelig å forstå? Og jeg har ikke kilder og linker på at at flere og flere får disse sykdommene er på frammarsj, men skoler og barnehagene vet jo dette er tilfelle. På barneskolen min eldste går i har de 27 barn med spesielle behov som har ekstra assistent på seg. Da jeg gikk der for 17 år siden, så var de bare 2. Og jeg har mange i familien som jobber i barnehager, og hun ene er barnevernspedagog sier det samme. Det øker bare med barn med spesielle behov der også. Jeg hører ikke om annet. Eller er det blitt slik at vi ikke tåler støyende og lekende barn? De skal sitte i ro og perle hele dagen? Det MÅ finnes en grunn hvorfor og det kan ikke bare være kosthold, forurensing eller annet. Det MÅ komme av noe dette her, og jeg TROR vaksiner KAN ha en SAMMENHENG her.
|