Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Denne kjolen har blitt min i dag

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-09, 22:39   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne kjolen har blitt min i dag

Opprinnelig lagt inn av Alhelí, her.

Veldig fin kjole!
Kanskje jeg hadde funnet svaret på hjemmesiden til designerne, men... Hvilken type fleece er det? Bomullsfleece, ullfleece eller kunststoff? Jeg ønsker meg tilsvarende i ull, enten i fleece eller tovet. Sikler på et par kjoler fra Tulip & Tatamo, men de koster jo kjolen av meg. T & T har forresten veldig tilsvarende kjoler som den du har, altså den litt mer "sporty" typen enn ullkjolene deres, og med hette.

De er i polar fleece fra Stoff og Stil i 100% polyester. (Eller plast som mannen min kaller det.). De har ganske stort fargeutvalg: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Mo...rticleid=16704 Synes det virker veldig slitesterkt og holder seg pent, selv vask etter vask. Den første kjolen jeg så live var en hun ene disigneren hadde på seg som var veldig pen synes jeg, og den sa hun var vasket sikkert 100 ganger, og hun hadde til og med kjørt den i tørketrommelen. Men de tørker jo veldig fort da uansett, så jeg tar nok ikke sjansen på trommel.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.